  • 411. Data: 2014-11-10 12:06:42
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:95fb12d8-ba91-451c-aaeb-36b14b0ca5de@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 10:26:28 UTC+1 użytkownik Ghost
    napisał:

    >A tu nie dosc ze mieczaki to jeszcze niedorozwoje umyslowe.. No trudno, mi
    >to nie przeszkadza - tolerancyjny jestem :)

    Ok.

  • 412. Data: 2014-11-10 12:26:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Jak zbierasz, to nie musisz czekać z obiadem.

    Deszczówka jest smaczna tylko jak jest świeża.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 413. Data: 2014-11-10 13:47:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Nov 2014 12:26:56 +0100, Ergie

    > Deszczówka jest smaczna tylko jak jest świeża.

    Jak niesmaczna to może gryź diamenty.

    --
    Pozdor Myjk

  • 414. Data: 2014-11-10 14:51:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Jak niesmaczna to może gryź diamenty.

    Nie wiem do czego dążysz. Co gryzienie diamentów ma do faktu, że deszczówka
    jest czysta*?

    * - _czysta_ to nie nie koniecznie znaczy że _smaczna_.

    Pozdrawiam
    Ergie