  • 191. Data: 2014-10-31 15:17:07
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Zastanów się czy rekuperator po 5 latach znika że miałby nie podnosić
    >wartości domu przy ewentualnej odsprzedaży po 5 latach?

    Czyli rzeczywiście, w twojej ekonomii liczy sie dlugosc stania domu :-)
    Protokół rozbieżności co do wyliczania kosztowności i opłacalności mamy
    zatem o jeden punkt większy.

  • 192. Data: 2014-10-31 15:18:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 07:17:30 +0100, Ghost napisał(a):

    >Tak

    Ja mam odwrotnie, zero reakcji na elektrocosie, ale ogólnie sporo czynników
    mogących wywołać ból głowy.

  • 193. Data: 2014-10-31 15:19:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Szafy mają w drzwiach otwory wentylacyjne przy podłodze i na górze.

    Hmmm, sam robiłeś? Otwory, a może i całe szafy?

  • 194. Data: 2014-10-31 15:20:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-31 15:03, Kris pisze:
    > Komu wysychają poniżej 4godz niech się wpisze.

    Mojemu koledze z Wąchocka. Ale on wyjmuje z pralki, zaklada na siebie i
    biega na drugi koniec mostu z tym, ze tam jest najdluzszy most w Polsce,
    bo wzdluz rzeki. Poza nim nie znam nikogo takiego, kto zblizylby sie do
    granicy czterech godzin.

    Pozdro.. TK

  • 195. Data: 2014-10-31 15:23:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 31 października 2014 12:58:32 UTC+1 użytkownik Piotrek
    napisał:

    > Czy na pewno powinien być wywiew a nie nawiew?
    >
    > No bo niby po co ciągnąć pomiędzy ubrania zużyte powietrze, potencjalnie
    > zawierające jakieś "nawaniacze".

    Z głową Adama Sz. rzecz jasna :-)

    >Wystarczy zrobic z glowa. Ja mam sypialnie i w sypialni garderobe. W
    >garderobie
    >jest wyciag, a w sypialni nawiew. Tak ze garderoba ciagnie "zuzyte"
    >powietrze
    >tylko z sypialni.

    Uuuu, znaczy ubranka są co nocnie nasączane całonocnymi pierdami, fuuuu....

  • 196. Data: 2014-10-31 15:24:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-31 15:19, Ghost pisze:

    > Hmmm, sam robiłeś? Otwory, a może i całe szafy?

    Bardzo designersko... Albo tak mi sie wydaje.

    Pozdro.. TK

  • 197. Data: 2014-10-31 15:25:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-10-31 10:40, Adam pisze:

    >Przelicz swoja chalupe dla gazu.

    Nie no tak nie można, zepsułeś Adasiowi argumentacje. Psuju.

  • 198. Data: 2014-10-31 15:26:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Komu wysychają poniżej 4godz niech się wpisze.
    4 sekundy

  • 199. Data: 2014-10-31 15:27:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 31 października 2014 08:09:09 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Ale moge powiesic na wieszaku - przy okazji sie "wyprasuje" :]

    I farelke odpalic. Tez mozesz.

  • 200. Data: 2014-10-31 15:29:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Jak moja aktualna padnie ;)

    Nie padnie. Tylko czy to dobrze czy źle?