  • 201. Data: 2014-10-31 15:30:44
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m30635$2tc$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2014-10-31 15:19, Ghost pisze:

    >Bardzo designersko... Albo tak mi sie wydaje.

    Chyba jednak albo.

  • 202. Data: 2014-10-31 15:32:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-10-31 15:03, Kris pisze:

    >Mojemu koledze z Wąchocka. Ale on wyjmuje z pralki, zaklada na siebie i
    >biega na drugi koniec mostu z tym, ze tam jest najdluzszy most w Polsce, bo
    >wzdluz rzeki. Poza nim nie znam nikogo takiego, kto zblizylby sie do
    >granicy czterech godzin.

    Nikogo innego. Bo jednego już znasz.

  • 203. Data: 2014-10-31 15:33:45
    Temat: Re: odkurzacz centralny > Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2014-10-31 08:48, Ghost wrote:

    >11 lat. Czy w pytaniu jest jakiś haczyk?

    Ponoc siem zapyhajom. Ale cza na to czas.

  • 204. Data: 2014-10-31 15:35:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Moje wysychaja do 4h :-)

    Mierzyłeś kiedyś wilgotność w tym pomieszczeniu?

  • 205. Data: 2014-10-31 15:37:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-31 15:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Chyba jednak albo.

    Przez wielkie W

    Pozdro.. TK

  • 206. Data: 2014-10-31 15:39:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-31 15:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Nikogo innego. Bo jednego już znasz.

    No tak, dokladnie. Koledze ponizej, Adamowi w cztery. Reszta jest daleko
    w tyle.

    Pozdro.. TK

  • 207. Data: 2014-10-31 15:41:32
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 października 2014 15:36:13 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Mierzyłeś kiedyś wilgotność w tym pomieszczeniu?

    Na pewno w żadnym pomieszczeniu nie masz niższej wilgotności.

  • 208. Data: 2014-10-31 15:59:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 15:20:48 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > biega na drugi koniec mostu z tym, ze tam jest najdluzszy most w Polsce,
    > bo wzdluz rzeki. Poza nim nie znam nikogo takiego, kto zblizylby sie do
    W wojsku swego czsu były gacie co na nie się mówiło BGSy chyba, takie fioletowe jak
    kalka. Żołnierski sposób na schnięcie to po praniu pod prześcieradło i na tym spać.
    Później prześcieradła fajne fioletowe były w tych miejscach;)

  • 209. Data: 2014-10-31 16:06:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 15:25:52 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Nie no tak nie można, zepsułeś Adasiowi argumentacje. Psuju.
    16tys kWh jeśli dobrze pamiętam
    Wątek był "Sezonowe zapotrzebowanie" czy jakoś tak

  • 210. Data: 2014-10-31 16:15:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >16tys kWh jeśli dobrze pamiętam
    >Wątek był "Sezonowe zapotrzebowanie" czy jakoś tak
    EeeeRzeco?