  • 11. Data: 2015-08-16 12:15:24
    Temat: Re: Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-15 23:15, Zenek Kapelinder wrote:
    > Rurka jest fajna.

    No ba, ale która rura?

  • 12. Data: 2015-08-16 12:16:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-15 18:22, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Chińczycy takie rzeczy nam sprzedają, a sami używaja bambusa.
    > Ten byłby najlepszy.

    Też chcialem kupić ale skutecznie mnie wyleczyła cena.

    Zasadzić i poczekac ;) ?

  • 13. Data: 2015-08-16 12:52:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ta 19mm cienkościenna stalowa lakierowana na wiele kolorów.

  • 14. Data: 2015-08-16 13:09:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-16 12:52, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ta 19mm cienkościenna stalowa lakierowana na wiele kolorów.

    "Wiem gdzie mozna kupić". Więc poprosze o namiar.

  • 15. Data: 2015-08-16 13:26:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

  • 16. Data: 2015-08-16 13:32:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Też chcialem kupić ale skutecznie mnie wyleczyła cena.

    Tym bardziej cena dziwi. Bo tam na miejscu wszystko z bambusa.
    A wozi się z Chin różne durnoty, transport wychodzi tanio.

    > Zasadzić i poczekac ;) ?

    Najszybciej rosnąca roślina.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2015-08-16 14:07:53
    Temat: Re: [OT] Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-16 13:26, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

    Trolling. Robisz to źle.

  • 18. Data: 2015-08-16 14:22:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki troling. Grzecznie jak zawsze o coś pytam. Jak pytasz o rurkę to też trolujesz
    czy tylko pytasz? Nie ma obowiązku bezwzględnego odpowiadania. Odpowiadający ma prawo
    stawiać warunki. To pytający potrzebuje czyjejś łaski.

  • 19. Data: 2015-08-16 14:55:12
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Cześć.
    >
    > Mam altankę 3x3 metry, taką tanią z daszkiem. Zrobiona z rur i łaczników
    > plastikowych.
    >
    > W komplecie są rury 25mm i 31mm. Oczywiscie aby zmieścily się w pudełku
    > są pocięte na odcinki 1.5mm i wkładane na ścisk.
    >
    > a) ścisk nie działa (chiońska precyzja), rury sie ruszają
    > b) rura jest cieńsza od papieru, więc mam już część popękanych w miejscu
    > naprężeń (2 tygodnie ;)
    >
    > Chce zostawić plastiki, ale wymienić rury, przede wszystkim te ktore
    > tworzą daszek, czyli 25mm.

    Zerknij tu:
    http://katalog.onninen.pl/pl/katalog/rury-stalowe-el
    ektryczne,4831/

    Może coś ci podpasuje.

    JK

  • 20. Data: 2015-08-16 14:57:01
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Czy to Ty się kiedyś do mnie przypierdalaleś?

    A kto się do ciebie nie przypierdalał, kogutku?
    Tak już masz, taką właściwość "przypierdalalność" na wysokim poziomie.

    JK