  • 21. Data: 2015-08-16 19:04:01
    Temat: Re: [OT] Rura 25mm na podmianę do altanki ogrodowej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-16 14:22, Zenek Kapelinder wrote:
    > Grzecznie jak zawsze o coś pytam.

    Pytasz o coś co nie ma definicji. Chyba że u dresów na ławce pod blokiem.

    > Jak pytasz o rurkę to też trolujesz czy tylko pytasz?

    Tylko pytam. Jak troluje to większość widzi jak na dłoni poza celem
    trolowania.

    > Nie ma obowiązku bezwzględnego odpowiadania.

    Thank you Captain Obvious.

    > Odpowiadający ma prawo stawiać warunki.
    > To pytający potrzebuje czyjejś łaski.

    Twojej nie potrzebuje. Nie posiadasz nic czego bym pragnał w tej chwili.

    EOT.

  • 22. Data: 2015-08-16 20:58:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sam wybrałeś. Pamiętliwy nie jestem i bez wzglęu na to jaka by była odpowiedź to bym
    ci napisał gdzie kupić taką ładną i tanią rurkę fi19. Ale teraz, chyba rozumiesz że
    nie mogę.