  • 11. Data: 2019-09-06 07:53:43
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2019 00:12:09 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
    > Czyli nie dosc, ze skrzynka jest cala u mnie, to licznik blizej mnie
    > nalezy do sasiada. A ten dalej nalezy do mnie.
    > Tauron Luban. Problem zgloszony, zupelnie zignorowany. Ja tez machnalem
    > reka. Swiadczy to jednak o "profesjonalizmie" tej instytucji.

    domyslam sie ze szafkę z licznikiem sąsiada dostawiono później?

    b.

  • 12. Data: 2019-09-06 09:21:48
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Nie, postawiono od razu jedna wieksza, podwojna. Do mojej zamontowano
    licznik, a sasiada czesc byla pusta w srodku.
    Ciezko mi bylo i jest znalezc rozsadne wytlumacznie, dlaczego podlaczono
    to na krzyz.
    Piotr

  • 13. Data: 2019-09-06 09:43:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.09.2019 o 09:21, gobo pisze:

> [...]
    > sasiada czesc byla pusta w srodku.
    > Ciezko mi bylo i jest znalezc rozsadne wytlumacznie, dlaczego podlaczono to na

    No to jak mogli podłączyć na krzyż, gdy drugiego licznika nie było?
    Coś kręcisz.

  • 14. Data: 2019-09-06 10:38:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2019 00:11, gobo wrote:
    > Tauron Luban. Problem zgloszony, zupelnie zignorowany. Ja tez machnalem
    > reka. Swiadczy to jednak o "profesjonalizmie" tej instytucji.

    Montaż zaczyna się od lewej strony. Jak sąsiad podłączał się później, to
    go podłączyli z prawej jako drugiego. Nikt nie będzie rozłączał
    wszystkie i przekładał żeby było "ładniej" bo są też skrzynki większe
    np. 4 albo 8 podłączonych działek do jednej. I tego ósmego to jak sobie
    wyobrażasz, że całą skrzynkę ktoś rozbierze żeby ostatniego dać na sam
    początek?

    Liczniki są opisane który do której działki i to wystarczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2019-09-06 10:39:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2019 00:11, gobo wrote:
    > Swiadczy to jednak o "profesjonalizmie" tej instytucji.

    Na 99% nie robili tego pracownicy zakładu. Oni zazwyczaj zatrudniają
    tylko "serwis" który obsługuje duże zakłady i awarie. Skrzynki zakładają
    podwykonawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2019-09-06 10:49:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2019 10:38:40 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Montaż zaczyna się od lewej strony.

    Niekoniecznie

> [...]
    > początek?
    >
    > Liczniki są opisane który do której działki i to wystarczy.
    Też mam podwójna skrzynkę na granicy działek
    stoi tak ze plecami przylega do granicy naszych działek a srodek skrzynki jest
    dokładnie pomiędzy naszymi działkami
    Ja podłączałem się pierwszy w 2008r i licznik zamontowali z prawej strony
    Nasiad dopiero podłączył się rok temu i licznik ma z lewej.
    Więc jak widać można i da się.

  • 17. Data: 2019-09-06 10:50:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2019 10:39:54 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Na 99% nie robili tego pracownicy zakładu. Oni zazwyczaj zatrudniają
    > tylko "serwis" który obsługuje duże zakłady i awarie. Skrzynki zakładają
    > podwykonawcy.

    Nawet jak to Mietek z Jankiem robili to za fuszerkę odpowiada ZE

  • 18. Data: 2019-09-06 11:38:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    > np. 4 albo 8 podłączonych działek do jednej. I tego ósmego to jak sobie
    > wyobrażasz, że całą skrzynkę ktoś rozbierze żeby ostatniego dać na sam

    jest jeden podstawowy mankament - ten sasiad nie ma doprowadzonego pradu do granicy
    posesji

    > Liczniki są opisane który do której działki i to wystarczy.

    kabel wlz "sąsiada" musi leciec po drodze lub u tego co ma szafkę. Oba rozwiazania sa
    niewskazane.

    b.

  • 19. Data: 2019-09-06 20:35:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co Ciebie i innych jakas nie wasza skrzynka obchodzi? W niej moze byc w poprzek,
    wzdloz, do gory nogami. Jedyna istotna rzecz to zeby licznik dobrze liczyl.

  • 20. Data: 2019-09-07 02:32:20
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Aneta Sobk napisał:
    > Witam Zakład energetyczny wykonał instalację przyłącza energetycznego,
    > w efekcie czego skrzynka stoi na sąsiedniej działce 0,5m od mojej działki.
    > wg umowy "Złącze miało znajdować się jako wolnostojące na działce
    > odbiorcy przy granicy z pasem drogowym i działką sąsiednią"
    >.Ty to jest zgodne z prawem??

    Problem może polegać na tym, że obecnie, bezprawnie dokonano zmian granic
    działek na mapach zasadniczych, mianowicie na mapy naniesiono dodatkową
    zmienioną granicę, wiec teraz działki mają dwie granice w odległości nawet
    do kilku metrów od siebie. Widocznie monterzy nie wiedzieli przy której
    granicy działki zaznaczonej na mapie ustawić tą skrzynkę.