  • 101. Data: 2011-05-24 11:45:43
    Temat: Re: Turbina wiatrowa
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > Na takim terenie puszczenie baka w okresie
    > legowym moze spowodowac rozstroj nerwowy zwierzatka i wplynac
    > niekorzystnie na jego potomstwo wiec jest niewskazane :P

    Bo tych wszystkich pseudoekologów powinni powyduszać... To psychole
    jacyś... :-P
    Zapytam w najbliższych dniach i dam znać co mi uzyskam.

    pozdr
    Robert G.

  • 102. Data: 2011-05-24 11:50:14
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lagod napisał:

    > tu jeszcze link dla autora wątku:
    > http://www.powiat.zgorzelec.pl/cms/?id=4521

    Aż mnie ciekawi co gościowi z tego wyszło - to mowa była o roku 2007,
    zatem teraz z perspektywy czasu może ma już jakieś wyliczenia, a nie
    tylko szacunki.

    Tak nawiasem mówiąc...
    Zużycie energii elektrycznej dla domu przyjął chyba ok - 4600 kWh/rok,
    ale już na ogrzewanie coś przydużo... :-) - 37 tys kWh.

    A te ceny nośników energii, które przyjął do obliczeń to jak z bajki są :-D.

    pozdr
    Robert G.

  • 103. Data: 2011-05-27 08:45:39
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik robercik-us napisał:
    > Zastanawiam się nad ewentualnym zainstalowaniem u siebie turbiny
    > wiatrowej do grzania CWU oraz w późniejszym okresie, docelowo do
    > wspomagania CO.

    No i... Panowie! idea super, tylko - jak zwykle bywa w
    zbiurokratyzowanym państwie, urzędnicy...

    W MPZP stoi jak byk zapis, że nie wolno... i dupa blada :-(

    W imię ekologii nie można budować ekologicznych urządzeń do pozyskiwania
    energii...
    Aaach... wydusić tych wszystkich idiotów-pseudoekologów !!! Wg nich
    lepszy jest kocioł-śmieciuch i kopcenie, od wiatraka, bo... psuje
    krajobraz, czy zagraża jakimś tam ptaszkom, które by nad moim domem
    zechciały raz na czas przelecieć.

    Brak słów.

    pozdr
    Robert G.

  • 104. Data: 2011-05-27 09:16:12
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Brak słów.

    eeeetam, Polak sie nie poddaje :) Wybuduj wiatrak przewoźny na przyczepie czy jakos
    tak.

    b.

  • 105. Data: 2011-05-27 09:21:00
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-05-2011 o 10:45:39 robercik-us <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > No i... Panowie! idea super, tylko - jak zwykle bywa w
    > zbiurokratyzowanym państwie, urzędnicy...
    >
    > W MPZP stoi jak byk zapis, że nie wolno... i dupa blada :-(
    Można się było spodziewać :(

> [...]
    > lepszy jest kocioł-śmieciuch i kopcenie, od wiatraka, bo... psuje
    > krajobraz, czy zagraża jakimś tam ptaszkom, które by nad moim domem

    Popytaj o kolektory , czy na np na dachu możesz takowe zainstalować,
    bo wg mnie to lepszy pomysł, poza tym masz las blisko to mozesz się
    holcgazem zaintersować, mały generatorek na 2KW z silnikiem 4 suwem+
    wytwornica gazu i masz prąd prawie za darmo, spokojnie 1KW powinno
    wyciągnąć.
    Sam nad czymś takim pomyslę w zimie :)
    Tutaj troche info
    http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/gaz-drzewny-do-si
    lnika/
    rowerek :)
    http://www.gengas.nu/bilder/cykel.shtml

    Tutaj przykłąd jak to było kiedyś popularne:
    http://www.gengas.nu/kuriosa/index.shtml

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 106. Data: 2011-05-27 09:37:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 27 Maj, 10:45, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > W MPZP stoi jak byk zapis, że nie wolno... i dupa blada :-(

    http://www.alternative-energy-news.info/aeroturbine-
    next-generation-wind-energy/
    http://aerotecture.com/products.html

    Postaw coś takiego, ino poziomo na jakimś budynku gospodarczym :]
    Nawet jak jakiś upierdas doniesie, to zanim urzędas udowodni że to
    jest nielegalny wiatrak, zdążysz wnuki odchować :P

    Pzdr.
    L.

  • 107. Data: 2011-05-27 12:52:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Brak słów.

    Bo to jest brak słów. U mnie w okolicy czuć z kominów palone opony ale teren
    pod ochroną. Drzewa samosiejki znikają, w nocy je rąbią na opał. Winnych
    brak.

  • 108. Data: 2011-05-30 17:00:06
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    robercik-us pisze:
    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z takim urządzeniem? Bo do mnie
    > jakoś to właśnie najbardziej przemawia :-). Nie jekieś tam solary, które
    > przez większość czasu stoją bezużyteczne...

    Doświadczeń brak, ale jak bym miał się za to zabierać to byłoby to coś
    takiego:

    http://spiritusmovens.blogspot.com/search/label/ELEK
    TROWNIA%20WIATROWA

    bajcik