  • 11. Data: 2018-05-16 13:43:03
    Temat: Re: Uziom fundamentowy
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.05.2018 11:29, Budyń wrote:

    >> To może dać bednarkę bez ocynku?
    >
    > to daj zardzewiałą bednarkę:)
    > Chronimy cynk by chroniła bednarkę.

    To ustalmy fakty.

    1. Czy przed spawaniem czyścić bednarkę na odcinku spawania?
    2. Czy miejsce spawania czymś zabezpieczyć antykorozyjnie? Przeszliwować
    i zamalować czy prysnąć cynkiem w sprayu czy nic nie robić?

  • 12. Data: 2018-05-16 14:28:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 16 maja 2018 13:43:07 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > 2. Czy miejsce spawania czymś zabezpieczyć antykorozyjnie? Przeszliwować
    > i zamalować czy prysnąć cynkiem w sprayu czy nic nie robić?

    A zbrojenie też czymś zabezpieczasz przed korozją? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2018-05-16 14:35:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 maja 2018 14:28:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A zbrojenie też czymś zabezpieczasz przed korozją? :)

    Jakaś podróba Kikiego musieć to być;)

  • 14. Data: 2018-05-16 14:40:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    > To ustalmy fakty.
    >
    > 1. Czy przed spawaniem czyścić bednarkę na odcinku spawania?

    mozna ale niekoniecznie, cynk i tak sie spali takim białym płomieniem

    > 2. Czy miejsce spawania czymś zabezpieczyć antykorozyjnie? Przeszliwować
    > i zamalować czy prysnąć cynkiem w sprayu czy nic nie robić?

    nic nie robić, otulina betonu wystarczy

    b.

  • 15. Data: 2018-05-16 14:42:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 16 maja 2018 13:16:33 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale cynku w betonie już po paru godzinach na bednarce i tak nie ma

    beton rzadko sie robi ze stężonego kwasu :)

    b.

  • 16. Data: 2018-05-19 04:26:47
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    KIKI pisze:

    > To może dać bednarkę bez ocynku?

    W betonie ochrona będzie już około cala od powierzchni, w glebie rude
    będzie żarło, że chrupanie będzie na powierzchni słychać...

    --
    Darek

  • 17. Data: 2018-05-19 04:28:56
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Budyń pisze:

    > beton rzadko sie robi ze stężonego kwasu :)

    Wystarczy stężona zasada. Znane jest ci pojęcie amfoteryzmu?

    --
    Darek

  • 18. Data: 2018-05-22 01:43:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja bym sie nie perdolil jak matka z lobuzem tylko dal to co zakopane w ziemi z
    kwasowki. Kwasowka nie jest sto razy drozsza od stai weglowej tylko ze cztery razy
    drozsza. Mozna dac mniejsze przekroje bo nie trzeba brac poprawki na korozje po wielu
    latach.

  • 19. Data: 2018-05-22 10:51:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 01:43:34 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    drozsza. Mozna dac mniejsze przekroje bo nie trzeba brac poprawki na korozje po wielu

    O kurwa uziom fundamentowy z kwasówki, tego jeszcze nie grali :-)
    Jakbyś Ty budował to pewnie kasy by zabrakło już na poziomie zero :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2018-05-22 12:21:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys nie wiedzial to uziomow jest kilka rodzajow. To ze znasz jeden nie znaczy ze
    innych nie ma.