  • 21. Data: 2018-05-22 15:22:55
    Temat: Re: Uziom fundamentowy
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 12:21:04 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak bys nie wiedzial to uziomow jest kilka rodzajow. To ze znasz jeden nie znaczy
    ze innych nie ma.

    Od samego początku rozmawiamy o uziomie fundamentowym.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2018-05-22 15:37:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I nie mozna, nie wolno zastosowac innego typu uziomu?

  • 23. Data: 2018-05-22 17:07:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > I nie mozna, nie wolno zastosowac innego typu uziomu?

    Ty to zapewne byś zastosował uziom kosmiczny czyli bednarka w powietrzu.

    Kogutek przestań się wypowiadać w tematach o których nie masz
    najmniejszego pojęcia.

  • 24. Data: 2018-05-22 17:12:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ja bym sie nie perdolil jak matka z lobuzem tylko dal to co zakopane w ziemi z
    kwasowki. Kwasowka nie jest sto razy drozsza od stai weglowej tylko ze cztery razy
    drozsza. Mozna dac mniejsze przekroje bo nie trzeba brac poprawki na korozje po wielu
    latach.

    Ty to potrafisz ludzi puścić z torbami.

    4 razy droższa i tak samo szybko skoroduje jak zwykła ocynkowana. Twoje
    porady są szkodliwe i kosztowne.

  • 25. Data: 2018-05-22 19:58:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Twoja odpowiedz sie nie liczy bo nie napisales ze kiedys robiles uziomy i montowales
    kwasoodporne a potem trzeba bylo wkopywac ze stali klamkowej bo kwasoodporne
    zardzewialy i zniknely bo rdze zezarl szczaw co niedaleko rosl. Sorki nadzorowales
    montaz oczywiscie.