  • 341. Data: 2016-03-30 07:04:12
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 22:32:31 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    łatwo szafowac haslami kk w sredniowieczu cos tam cos tam i dlatego jest zły.
    doczesnego, że to, co materialne, jest nieskończenie mniej warte niż to, co duchowe,
    mające związek ze świętością."
    duszy bo ta była istotna a nie życie doczesne - a nie przejawem zemsty czy
    okrucienstwa.

    > Akurat Kogutek ma tu rację.

    akutat nie ma - wartosc zycia jako wartosc najwyższa na tym świecie to wynalazek
    gdzies tam oswiecenia, wczesniej, odkad ludzie uswiadomili sobie odrębnosc człowieka
    od zwierząt sprawa smieci była powiązana z duchowoscią. I zeby nie było ze katolicką
    - starozytna grecja i rzym też sie kłania.

    b.

  • 342. Data: 2016-03-30 07:19:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 22:06:25 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Fanatyzm to nie tylko podkładanie bomb.

    ja sie w koncu musze z tobą zgodzić - jakich argumentów by nieużywac ty twardo stoisz
    na swoim stanowisku choćby zalać cie milionem faktów. Postawa dość fanatyczna.

    A do manka tyle po kolei bzdur i nieścisłosci wypisałes ze tydzien by zeszło je
    prostować: np. "Dlaczego utożsamiasz gejów z pedofilami?" np bo tak mowi
    statystyka.

    "Podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3% populacji, aż 1/3 aktów pedofilii
    popełniana jest przez homoseksualistów (1a)"
    (1a) Kurt Freund, Robin Watson, and Douglas Rienzo, "Heterosexuality, Homosexuality,
    and Erotic Age Preference," The Journal of Sex Research 26, No. 1 (February, 1989):
    107.

    i tak dalej, tyle że szkoda prądu

    b.

  • 343. Data: 2016-03-30 07:32:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 22:17:58 UTC+2

    > Dlaczego utożsamiasz gejów z pedofilami?

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
    > Wybacz, ale Twoje wypowiedzi są debilne i świadczą >o kompletnej niewiedzy.
    Jw

  • 344. Data: 2016-03-30 08:50:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 23:55, Maniek4 pisze:

    > Przestepstwo czy nie... Co za roznica? Czym jest przestepstwo? Nie
    > zapiszem w kodeksie przeglosowanym przez wiekszosc?
    >
    > Pozdro.. TK

    Ale rozróżniasz dokonany akt płciowy przez dorosłe i świadome osoby od
    aktu związanego z przemocą wobec dziecka, które zazwyczaj nie jest
    świadome tego co się dzieje?
    Dlatego będę stał przy swoim:
    homoseksualizm - tak o ile nie godzi w osoby, które tego nie chcą np. gwałt
    pedofilia - nie

  • 345. Data: 2016-03-30 08:53:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wynika ze palenie na stosie bylo zawsze na zyczenie palonych. Jakis czas temu
    stwierdzilem ze jesli teraz kosciol mial by takie same prawa jak w okresie palenia na
    stosach to w kazdej miejscowosci bylby dyzurny stos. I nie bylby to gadzet a stos
    uzytkowy ktory by bardzo czesto podpalany zeby kogos nawrocic i zupelnie przez
    przypadek przejac jego kase. W imie boga Boga oczywiscie i ku jego chwale.

    I pełnemu zadowoleniu spalanego :)
    Myślę, że Budyń chętnie zostałby pierwszym podpalaczem stosu ;)

  • 346. Data: 2016-03-30 09:04:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 23:44, Maniek4 pisze:

    > Przeciez napisalem w kilku krajach.

    Co się tak przejmujesz kilkoma krajami, skoro mieszkamy w Polsce?
    Czemu Cię nie złości fakt, że w niektórych krajach zakazują spożywania
    wieprzowiny, a w innych krajach wołowinę uważają za świętą?

    > Ale to problem tych co nie glosuja.

    Ale niech PIS się nie chwali, że uzyskał poparcie większości Polaków, bo
    19% to nie jest większość.

    > No to jedynie dowod na to, ze nie maja spranego mozgu, tylko jednak
    > mysla po swojemu.
    >
    > Pozdro.. TK

    No popatrz a jak piszę o szerzeniu głupot przez czarnych to się
    obrażasz, a sam uważasz, że szerzą głupoty :)
    Skoro uważasz, że nie szerzą głupot to dlaczego się nie zgadzasz z tym
    co głoszą?
    Oj Maniuś, Maniuś Ty stary demagogu :)

  • 347. Data: 2016-03-30 09:11:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 23:59, JDX pisze:

    > Wiesz, przymusowa katolicyzacja to też proces. Zaczyna się od ,,dupereli"
    > typu krzyż w Sejmie, a skończy się np. na przymusowych modłach co rano. :-D

    Skoro wisi krzyż, to dlaczego nie zawiesić obok gwiazdy Dawida,
    swastyki, albo spaghetti?
    Dlatego jestem przeciwko umieszczaniu jakichkolwiek znaków religijnych w
    miejscach administracji, urzędach czy szkołach.

  • 348. Data: 2016-03-30 09:17:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 marca 2016 09:04:31 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ale niech PIS się nie chwali, że uzyskał poparcie większości >Polaków, bo 19% to
    nie jest większość.
    Ale to problem tych co nie głosują;)

  • 349. Data: 2016-03-30 09:38:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 00:11, JDX pisze:

    > Ale nie podporządkowują się temu, co mówią najwyżsi hierarchowie KK, w
    > tym ten najwyższy, więc nie są katolikami. Jedynie deklarują się jako
    > katolicy (a to, jak wiadomo, nic nie znaczy :-D ).

    Wam dogodzic sie nie da. Jak nie wdrukowane zryte lby omotane czarnymi
    oszolomami, to nie katolicy bo maja wlasne zdanie. To juz w koncu nie
    wiem czy to dobrze, czy zle.

    TK

  • 350. Data: 2016-03-30 10:05:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 09:04, Uzytkownik pisze:

    > Co się tak przejmujesz kilkoma krajami, skoro mieszkamy w Polsce?

    Troche historii pozwala mi wnioskowac, ze to niewiele znaczy.

    > Czemu Cię nie złości fakt, że w niektórych krajach zakazują spożywania
    > wieprzowiny, a w innych krajach wołowinę uważają za świętą?

    Dlatego, ze nie jestem wieprzowina?

    > Ale niech PIS się nie chwali, że uzyskał poparcie większości Polaków, bo
    > 19% to nie jest większość.

    Na tym polega demokracja. Nie glosuja to nikt nie wie co mysla.

    > No popatrz a jak piszę o szerzeniu głupot przez czarnych to się
    > obrażasz, a sam uważasz, że szerzą głupoty :)

    Gdzie tak napisalem?

    > Skoro uważasz, że nie szerzą głupot to dlaczego się nie zgadzasz z tym
    > co głoszą?
    > Oj Maniuś, Maniuś Ty stary demagogu :)

    Ale z czym sie nie zgadzam? To Ty sobie wymysliles jakies
    zwierzchnictwo, nie ja. Ja mam wolna wole, mysle i robie co chce.

    Pozdro.. TK