  • 351. Data: 2016-03-30 10:10:10
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-29 o 23:59, JDX pisze:

    > Wiesz, przymusowa katolicyzacja to też proces. Zaczyna się od ,,dupereli"
    > typu krzyż w Sejmie, a skończy się np. na przymusowych modłach co rano. :-D

    Jakies przyklady?

    > Pierwszy się do nich cofnąłeś próbując tłumaczyć, że przymusowej
    > katolicyzacji już nie będzie ponieważ było na nią wystarczająco dużo
    > czasu od chrztu Polski.

    O matko i corko.
    Byly czasy i to nie takie odlegle, kiedy kosciol katolicki w Polsce mial
    o wiele lepsza pozycje niz teraz. Nikomu nie przychodzilo do glowy zeby
    kogos do czegos zmuszac. Bylo wrecz odwrotnie. Milicjanci wieczorami
    chrzcili swoje dzieci. Przychodzili sami i nikt ich do tego nie zmuszal.
    Nie ma zadnych racjonalnych przeslanek by podejrzewac, ze w przyszlosci
    cos sie zmieni.

    TK

  • 352. Data: 2016-03-30 10:12:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 09:11, Uzytkownik pisze:

    > Skoro wisi krzyż, to dlaczego nie zawiesić obok gwiazdy Dawida,
    > swastyki, albo spaghetti?
    > Dlatego jestem przeciwko umieszczaniu jakichkolwiek znaków religijnych w
    > miejscach administracji, urzędach czy szkołach.

    No to jest wlasnie demokracja. Zaloz partie antykatolicka, wygraj wybory
    i zejmij co Ci sie nie podoba.

    Pozdro.. TK

  • 353. Data: 2016-03-30 10:26:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 07:19, Budyń pisze:

    > ja sie w koncu musze z tobą zgodzić - jakich argumentów by nieużywac

    Bo Ty nie używasz siły argumentów, lecz argumentów siły. Uważasz, ze tak
    ma być i tylko Ty masz rację.

    > ty twardo stoisz na swoim stanowisku choćby zalać cie milionem faktów.

    Jakim milionem faktów?
    Gdzieś, ktoś, coś, komuś, ale nie wiadomo kto, nie wiadomo gdzie i nie
    wiadomo dlaczego.

    > Postawa dość fanatyczna.

    Masz rację. Twoja postawa to fanatyzm.

    > A do manka tyle po kolei bzdur i nieścisłosci wypisałes ze tydzien by zeszło je
    prostować: np. "Dlaczego utożsamiasz gejów z pedofilami?" np bo tak mowi
    > statystyka.

    Twoja czy czarnych? :)

    > "Podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3% populacji, aż 1/3 aktów pedofilii
    popełniana jest przez homoseksualistów (1a)"
    > (1a) Kurt Freund, Robin Watson, and Douglas Rienzo, "Heterosexuality,
    Homosexuality, and Erotic Age Preference," The Journal of Sex Research 26, No. 1
    (February, 1989): 107.

    > i tak dalej, tyle że szkoda prądu

    Chłopie, uważasz się za osobę, która posiada rozum. Pomyśl skąd
    statystyki mogą wiedzieć ilu Zenków pieprzy Heńków? Statystyki tylko i
    wyłącznie wiedzą o gwałtach, w przypadku których było prowadzone
    postępowanie sądowe. Siłą rzeczy są to także gwałty na nieletnich. Nie
    wszystkie te gwałty były dokonane przez osoby homoseksualne. Wiele z
    nich było gwałtami dokonanymi przez osoby heteroseksualne, a w dużej
    mierze przez własnych rodziców.
    Stanowcza większość homoseksualistów się nie ujawnia, ani nie wchodzi w
    konflikt z prawem, dlatego nie figurują w żadnych statystykach.
    Poza tym oficjalne statystyki mówią że 30-40 % pedofilów to osoby
    homoseksualne i biseksualne. Zatem reszta tj. 60-70 % to osoby
    heteroseksualne.

    Niestety nie ma statystyk, które odnoszą się do częstości występowania
    pedofilii wśród homoseksualistów, bo nikt tych homoseksualistów nie
    rejestruje. Statystyki tylko szacują, ale nie ma rzetelnych danych. Poza
    tym często jak facet zgwałci chłopca to szufladkowany jest jako
    homoseksualista.
    Ciekaw jestem która ze statystyk byłaby większa, ilość pedofilów wśród
    homoseksualistów czy pedofilów wśród księży?

    Wg danych Abp Tomasiego w ciągu dekady 2004-2013 odnotowano 3420
    przypadków pedofilii wśród duchowieństwa, z czego 884 osoby zostały
    wykluczone ze stanu kapłańskiego, a wobec reszty zastosowano inne środki
    dyscyplinarne.
    Co daje 0,76% kapłanów to pedofile.
    Odnieśmy to do polskich pedofilów homoseksualnych:
    Załóżmy, że 1% populacji to homoseksualiści. Zatem w zaokrągleniu mamy w
    Polsce 400 tys. homoseksualistów.
    Jak podaje Fronda powołując się na statystyki Ministerstwa
    Sprawiedliwości karę za przestępstwa pedofilskie odsiaduje 1468 osób.
    Załóżmy, że 40% z nich to homoseksualiści. Zatem jest to 587 osób co
    stanowi 0,15 % pedofilów wśród homoseksualistów.
    Przy czym zauważ, że jest to wynik mocno zawyżony, ponieważ gdybym
    przyjął, że homoseksualistami jest 3% społeczeństwa to odsetek pedofilów
    wśród homoseksualistów wyniósłby 0,05%

    Jak więc widzisz to właśnie księża stanowią poważny problem - 0,76%
    a nie homoseksualiści 0,15 - 0,05%

    Jak więc widzisz portale takie jak Fronda i oraz sam kościół manipuluje
    statystykami, aby udowadniać swoje brednie i ukrywać problem pedofilii
    wśród księży.
    Lepiej dla manipulacji odnieść się do liczby osadzonych i wśród nich
    homoseksualistów traktując, że każdy przypadek współżycia mężczyzny z
    chłopcem to homoseksualizm (w tym także i relację ksiądz->chłopiec). Ale
    nawet mocno zawyżając statystyki na niekorzyść homoseksualistów to i tak
    się okazuje, że homoseksualistom jeszcze bardzo daleko do księży.
    To jest metoda odwrócenia uwagi od prawdziwego problemu.

    Ponadto Abp Tomasi:
    "Zastrzegł, że Stolica Apostolska nie ma kompetencji prawnych, by
    wszcząć postępowania w związku z przestępstwami popełnionymi poza
    Państwem Watykańskim. Zapewnił zarazem, że Watykan podejmuje wszelkie
    wysiłki, by wszczynać postępowanie kościelne wobec przedstawicieli
    kleru, którym postawiono zarzuty seksualnego wykorzystywania nieletnich,
    i to - jak dodał - "bez uprzedzeń wobec procedur sądowych w państwach,
    gdzie są rezydentami".

    A obowiązek zgłoszenia do prokuratury?
    Ile jeszcze przypadków "zamieciono pod dywan"?

  • 354. Data: 2016-03-30 10:36:32
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 10:12, Maniek4 pisze:

    > No to jest wlasnie demokracja. Zaloz partie antykatolicka, wygraj
    > wybory i zejmij co Ci sie nie podoba.
    >
    > Pozdro.. TK

    Takie działanie nie ma nic wspólnego z demokracją. Demokracja polega na
    szerzeniu swoich przekonań na drodze pokojowej z poszanowaniem innych.
    Tym się właśnie różnimy, że Ty nawołujesz do szerzenia nienawiści i
    przemocy.
    Ja natomiast jak ktoś założy partię antykatolicką to będę przeciwko niemu.

  • 355. Data: 2016-03-30 10:38:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 10:10, Maniek4 pisze:

> [...]
    > wieczorami chrzcili swoje dzieci. Przychodzili sami i nikt do tego nie
    > zmuszal. Nie ma zadnych racjonalnych przeslanek by podejrzewac, ze w

    Zapominasz, że wtedy było to podyktowane głównie wspólną walką z komuną
    i chęcią pokazania swoich, odmiennych poglądów i zachłyśnięcie wolnością.

  • 356. Data: 2016-03-30 11:13:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 08:50, Uzytkownik pisze:

    > Ale rozróżniasz dokonany akt płciowy przez dorosłe i świadome osoby od
    > aktu związanego z przemocą wobec dziecka, które zazwyczaj nie jest
    > świadome tego co się dzieje?

    Podazajac droga Waszej argumentacji to skad wiadomo, ze przemoca?
    Dziecko ma wdrukowane przez rodzicow co jest przemoca a co nie. Gdyby
    wychowywac dziecko w innych wartosciach to kto wie, kto wie? Idiotyzm?
    Oczywiscie, ze tak. Dokladnie taki sam jak adoptowanie dzieci przez
    dwoch pedalow w niedalkich krajach.

    > Dlatego będę stał przy swoim:
    > homoseksualizm - tak o ile nie godzi w osoby, które tego nie chcą np. gwałt
    > pedofilia - nie

    Demokracja moze wszystko. Ciebie nikt nie bedzie pytal. Zgadzaj sie na
    prawa dla mniejszosci seksualnej, gender i inne priorytety.

    Pozdro.. TK

  • 357. Data: 2016-03-30 11:22:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 10:36, Uzytkownik pisze:

    > Takie działanie nie ma nic wspólnego z demokracją.

    Nie no jasne. Mialoby gdyby decyzje podejmowaly mniejszosci...

    > Demokracja polega na
    > szerzeniu swoich przekonań na drodze pokojowej z poszanowaniem innych.

    Zapewne wieszli krzyze mordujac czlonkow partii pustych scian.

    > Tym się właśnie różnimy, że Ty nawołujesz do szerzenia nienawiści i
    > przemocy.

    Spales ostatnio?

    > Ja natomiast jak ktoś założy partię antykatolicką to będę przeciwko niemu.

    Pikietowales przeciwko Palikotowi prze ostatnie cztery lata?

    Pozdro.. TK

  • 358. Data: 2016-03-30 11:23:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 10:38, Uzytkownik pisze:

    > Zapominasz, że wtedy było to podyktowane głównie wspólną walką z komuną
    > i chęcią pokazania swoich, odmiennych poglądów i zachłyśnięcie wolnością.

    Co to ma do rzeczy? Kazali odprawiac modly czy nie?

    Pozdro.. TK

  • 359. Data: 2016-03-30 13:23:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ?

    >Uważasz, ze tak ma być i tylko Ty masz rację.

    jesli nie mam to mi wykaz - ale nie pitol ze czerni mi cos kazali mowić

    > Jakim milionem faktów?

    pytałeś o przykłady postępowania prowodawstwa lgbt - dostałeś.
    Zmieniło sie cos? A skądrze - nadal homosiom trzeba nowoczesnie przyznac prawa i nic
    złego póżniej nie nastapi. W 30krajach nastąpiło - ale u nas nie.
    Szkoda gadac, i jeszcze nam wpierasz ze jesesmy przez czarnych sformatowani - tu
    wychodzi ze to ty jestes przez nich sformatowany, ino tak na odwrót.

> [...]
    > wśród homoseksualistów wyniósłby 0,05%
    >
    > Jak więc widzisz to właśnie księża stanowią poważny problem - 0,76%

    taaaak, porównuj se jabłka ze śrubkami. Tak sobie liczę ze tych ksiezy jest 0,76/0,15
    x wiecej zatem w tym twoim wiezieniu na 1468 wiezniów jest 2974 księży. A ty jeszcze
    qufa w cuda bilokacji nie wierzysz mając takie dowody....

    Porównywac trzeba procenty pedefili wsród poulacji. Księży jest 0,76%. Wsród homo wg
    różnych badań 30-40%. To jest skala różnicy.

    b.

  • 360. Data: 2016-03-30 13:55:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 11:13, Maniek4 pisze:

    > Podazajac droga Waszej argumentacji to skad wiadomo, ze przemoca?

    Nieważne czy przemocą czy nie przemocą. Jakakolwiek seks z dzieckiem nie
    powinien mieć miejsca i należy bezwzględnie tępić.

> [...]
    > wychowywac dziecko w innych wartosciach to kto wie, kto wie? Idiotyzm?
    > Oczywiscie, ze tak. Dokladnie taki sam jak adoptowanie dzieci przez

    Adopcji przez osoby homoseksualne nie powinno istnieć.

    > Demokracja moze wszystko. Ciebie nikt nie bedzie pytal. Zgadzaj sie na
    > prawa dla mniejszosci seksualnej, gender i inne priorytety.

    Ale tu nie o demokrację chodzi i jakiekolwiek decyzje, ale uszanowanie
    woli dwojga dorosłych ludzi, którzy decydują się na wspólne życie i
    współżycie.
    Ani Tobie, ani mnie nic do tego.