  • 11. Data: 2010-12-29 16:33:44
    Temat: Re: Wycięcie komina
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartek wrote:

    > Mój kolega robił coś takiego, ale z kominkiem. Chciał za wszelką cenę
    > wsunąć wkład pod komin. Tzn. mówił, że szefowa mu kazała. No i mu się
    > udało :) Ściągnął fachowców z Schiedla, którzy wykonali ramę z
    > profili, na których oparli wymurowany komin.
    > Mieszka już 3 lata i nie chwalił się żadną katastrofą budowlaną.

    zwróć jednak uwagę że nie wycieli komina licząc że zawiśnie w powietrzu :)

  • 12. Data: 2011-01-03 09:32:06
    Od: mk <d...@t...pl>

    Na początek ziarno niepewności :)
    To wygląda tak, jakby były tam 2 kanały. Jeden dymowy a drugi
    wentylacyjny. Czy wiesz na pewno czy ten wentylacyjny jest w technologii
    dymowej.
    http://www.bankfotek.pl/view/847665
    Jeśli tak i bardzo chcesz to pozamieniać to ja bym próbował przy pomocy
    otworu dymowego zrobić wyczystkę (jeśli schodzi niżej i poprzez
    wycinanie, nie kucie). Może dałoby się wyżej w starym dymowym zrobić
    kratkę, zaślepiając go od dołu nowej wyczystki-jednak nadmienię, że
    będzie skutecznie pozbawiała ciepłego powietrza.
    Pdr. M

  • 13. Data: 2011-01-03 09:39:59
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Cześć

    Da się przynajmniej częściowo - ja wciąłem się w ceglany komin.
    Ale ważne: DAJ TO DO OBLICZENIA DOŚWIADCZONEMU KONSTRUKTOROWI.
    U mnie jest wcięcie skośne do szerokości ok 1/3 pierwotnej podstawy.
    Stoi tak od 8 lat bez problemów.

    Jarek