  • 11. Data: 2015-05-14 14:57:36
    Temat: Re: Wynajmujesz mieszkanie?
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 14:20:23 UTC+2 użytkownik j...@g...com napisał:

    > Zgadzam się z Kogutkiem w kwestii ładowania kasy we własne "M" lub w dom. Przy
    obecnych cenach i kosztach kredytów moim zdaniem zupełnie nie warto. Lepiej mieć
    pieniądze i swobodę wyboru jak i gdzie żyć niż wielki kamień u szyi w postaci
    mieszkania/domu który w przypadku złośliwości losu lub ludzi można utracić.

    > Co do tego kto gdzie woli mieszkać- kwestia indywidualna. Jeden woli centrum
    miasta, inny bezludną wieś. Gdybym miał teraz kupować mieszkanie lub dom - nie
    kupowałbym. Uważam że to bez sensu i nawet jeżeli nieruchomość uznać za lokatę
    kapitału, to wolałbym mieć ten kapitał w żywym pieniądzu.

    > Wynajmując, działa to także w drugą stronę. Jeżeli najemcy coś się nie podoba, tak
    samo może olać wynajmującego i iść gdzie indziej. Relacje na tym rynku już teraz
    normalnieją a za 10 lat będą się ludzie prosić żeby ktoś wynajął od nich lokal i będą
    walczyć o klienta zapewniając mieszkania w pełni wyposażone i zmieniając meble wg
    życzenia najemcy (ja tak już miałem 5 lat temu w Krakowie)
    > Oczywiście nie wszędzie po równo. Są miejsca mniej i bardziej atrakcyjne ale
    globalna tendencja będzie właśnie taka. Gdy prowadziłem usługi instalatorskie
    zetknąłem się np. z właścicielem mieszkania który obsługiwał etażowe CO swojemu
    najemcy. Najemca płacił za to że ma mieć ciepło i nie obchodziło go jak to będzie
    realizowane. Właściciel przychodził, palił, czyścił piec itd.

    > Teraz jeszcze banki mają ostatnie lata łapania jeleni na "kredyty do końca życia".
    Za chwilę to się skończy: umowy śmieciowe, niskie zarobki, migracje ludzi do innych
    krajów za lepszym życiem.
    > Jackare

    O tym czy jest lokatą kapitału warto porozmawiać z ludźmi co żyją na terenach
    aktywnych sejsmicznie, albo jak pod ich domami są kopalnie, albo jak wybuchnie wojna.
    Czy pod koniec XX wieku przyszło komuś w Europie do głowy że w Europie może być
    wojna. A w Jugosławii się wojna zrobiła. Teraz wschodnia Ukraina. Tam też ludzie mają
    mieszkania własnościowe w blokach, domy jednorodzinne. I wyszło na to że największą
    mają frajdę jak oni i ich bliscy żyją, jak mają co jeść i raz w tygodniu mogą się
    umyć. Państwo ( czytaj chuje co rządzą) z obywatela bardzo szybki potrafi zrobić
    wiernego niewolnika. Wystarczy stworzyć warunki żeby coś miał a potem przy próbie
    niesubordynacji mu to zabrać.Kiedyś nikt mi nie potrafił odpowiedzieć na proste
    pytanie czy komfort mieszkania w wykupionym od spółdzielni mieszkaniu w bloku z
    wielkiej płyty jest większy niż w tym samym mieszkaniu przed wykupieniem, znaczy się
    spółdzielczym. Spółdzielcze mieszkanie jest na przykład całkowicie odporne na
    komorników. W przypadku sytuacji w której z jakiś względów technicznych blok trzeba
    by rozebrać posiadaczom własnych mieszkań nie przysługują od spółdzielni mieszkania.
    Właściciele mieszkań w przypadku rozebrania poniosą pełne koszty rozbiórki. W
    przypadku spółdzielców rozbiórka rozłoży się na wszystkich członków spółdzielni.

  • 12. Data: 2015-05-14 16:33:49
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 14:57, k...@g...com pisze:

> [...]
    spółdzielców rozbiórka rozłoży się na wszystkich członków spółdzielni.

    Znowu coś chrzanisz, znasz kogoś, kto dla zysku wybuduje dom na
    osuwisku, wysypisku czy innym parszywym terenie?

    A Ty w centrum Łodzi to co zrobisz w razie wojny? Jak Ci odetną światło,
    gaz, wodę i ogrzewanie, a w sklepach nic nie będzie?

  • 13. Data: 2015-05-14 16:49:19
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 16:33:51 UTC+2 użytkownik aaadam napisał:

> [...]
    >
    > A Ty w centrum Łodzi to co zrobisz w razie wojny? Jak Ci odetną światło,
    > gaz, wodę i ogrzewanie, a w sklepach nic nie będzie?

    Cimoszewicza wyjebali za to że powiedział że ludzie mogli się ubezpieczyć. Sam
    znajdziesz o co wtedy chodziło czy potrzebujesz pomocy? Co zrobię pytasz. Podpiszę
    volkslistę i dostanę Twoje mieszkanie albo Twój dom.

  • 14. Data: 2015-05-14 18:39:43
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 16:49, k...@g...com pisze:

> [...]
    znajdziesz o co wtedy chodziło czy potrzebujesz pomocy? Co zrobię pytasz. Podpiszę
    volkslistę i dostanę Twoje mieszkanie albo Twój dom.

    Wiedziałem

  • 15. Data: 2015-05-14 21:14:44
    Temat: Odp: Wynajmujesz mieszkanie?
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiedziałem

    Mozna sie bylo domyslec :)
    Poza tym, jak sadze nie trzyma tej "kupy kasy" w skarpetce, tylo w banku,
    wiec w przypadku wojny - jeden czort czy ma inwestycje na koncie czy w
    nieruchomosci.

    @

    ---
    Avast.

  • 16. Data: 2015-05-14 21:40:04
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 21:14:49 UTC+2 użytkownik @ napisał:
> [...]
    > Poza tym, jak sadze nie trzyma tej "kupy kasy" w skarpetce, tylo w banku,
    > wiec w przypadku wojny - jeden czort czy ma inwestycje na koncie czy w

    Nikt rozsądny nie trzyma swojego majątku pod postacią pieniędzy. W sytuacji
    awaryjnej banknoty zajmują za dużo miejsca a złoto jest za ciężkie. Poza tym ja nie
    mam majątku. Mam trochę kasy za którą będę mógł żyć do śmierci. Za 10 lat w bonusie
    dostanę emeryturę Ją też uwzględniłem w rachunku pod tytułem " na ile mi wystarczy
    pieniędzy jak nie będę pracował tylko odpoczywał i robił to co lubię".

  • 17. Data: 2015-05-14 21:47:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2015 05:20:22 -0700 (PDT), j...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    mieszkania/domu który w przypadku złośliwości losu lub ludzi można utracić.

    Dokładnie tak sądzę.
    --
    XL
    Kim jest ten fajny gość?

  • 18. Data: 2015-05-14 21:52:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2015 12:40:04 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Nikt rozsądny nie trzyma swojego majątku pod postacią pieniędzy. W sytuacji
    awaryjnej banknoty zajmują za dużo miejsca a złoto jest za ciężkie.

    W sytuacji wojny trzeba mieć dużo małych złotych pieniążków - żeby było za
    co chleb kupić. Za "normalne" pieniądze wtedy nic nie kupisz, bo nie mają
    wtedy wartości, a z dużej złotej sztaby na chleb nie odgryziesz.

  • 19. Data: 2015-05-14 21:53:18
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    ps.com...

> [...]

    na ile mi wystarczy pieniędzy jak nie będę pracował tylko odpoczywał i robił

    Kasa to tez majatek :)

    Pozdrawiam
    @

    ---