  • 31. Data: 2011-11-24 22:22:01
    Temat: Re: Zlewowe rozterki
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 19:34:45 +0100, Big Jack napisał(a):
    > Układ zestwiony. Nawet udało się znaleźć odpowiednie rurki żeby bez
    > cudowania to poskładać.
    Fotkę pokaż i powiedz ile Cię to kosztowało.

    > Testy trwają :)
    ...no i jak?

    --
    Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
    rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,

  • 32. Data: 2011-11-25 07:26:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    h.priv.pl
    *Pooh* napisał(-a):

    > Fotkę pokaż i powiedz ile Cię to kosztowało.

    http://i39.tinypic.com/xt0cz.jpg
    Zawór w Castoramie 25,44; trójnik kątowy w pobliskim sklepie z klamotami
    hydraulicznymi 3,50

    > ...no i jak?

    Jak do tej pory cisza, choć test musi potrwać znacznie dłużej żeby się o
    niej na 100% upewnić. Natomiast jak zajrzałem do syfonu od góry, to
    poziom wody spadł, ale nie tak żeby dawać "efekty dźwiękowe" i otwierać
    drogę do pionu kanalizacyjnego. Napełniłem również obie komory zlewu do
    pełna i puściłem to wszystko jednocześnie. To był taki test obciążeniowy
    na szczelność dla całego układu. Nigdzie nie przeciekało. Z jedną rzęczą
    dałem tylko plamę. Zawór zamiast wziąć 50mm to wziąłem 40mm. No i
    zmuszony byłem na obwodzie obkleić go taśmą aż uzyska fi dające
    możliwość instalacji. Jak mnie to będzie drażnić to najwyżej kupię
    drugi, 50mm

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 33. Data: 2011-11-25 09:22:01
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 08:26:54 +0100, Big Jack napisał(a):

    > http://i39.tinypic.com/xt0cz.jpg
    > Zawór w Castoramie 25,44; trójnik kątowy w pobliskim sklepie z klamotami
    > hydraulicznymi 3,50
    A mówiłeś że trójnika się nie da :P

    > Jak mnie to będzie drażnić to najwyżej kupię drugi, 50mm
    Tylko może wtedy w necie za 5 a nie w Casto za 25 :-)

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 34. Data: 2011-11-25 09:59:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    oh.priv.pl
    *Pooh* napisał(-a):

    > A mówiłeś że trójnika się nie da :P

    Bo nie wiedzieć czemu nie dopuszczałem do myśli istnienie trójnika
    kątowego (45st). A zainstalować taki pod kątem prostym to naprawdę
    byłaby łamigłówka i łamirura

    > Tylko może wtedy w necie za 5 a nie w Casto za 25 :-)

    Raczej tak, choć jeśli uwzględnić koszty przesyłki, to oferta już nie
    jest tak bardzo atrakcyjna, ale i tak lepsza.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 35. Data: 2011-11-25 11:39:06
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 10:59:53 +0100, Big Jack napisał(a):
    > A zainstalować taki pod kątem prostym to naprawdę
    > byłaby łamigłówka i łamirura
    Też się da - odejściem w bok, tak aby było równolegle do ściany i podłoża i
    tam kolano skierowane w górę i do niego napowietrznik.

    > Raczej tak, choć jeśli uwzględnić koszty przesyłki, to oferta już nie
    > jest tak bardzo atrakcyjna, ale i tak lepsza.
    Do Castoramy dolicz koszty dojazdu :-)

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 36. Data: 2011-11-25 15:02:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .priv.pl
    *Pooh* napisał(-a):

    > Też się da - odejściem w bok, tak aby było równolegle do ściany i
    > podłoża i tam kolano skierowane w górę i do niego napowietrznik.

    Nie mówię, że sie nie da. Wymagało by to tylko większego nakładu środków
    i czasu.

    > Do Castoramy dolicz koszty dojazdu :-)

    Nie musisz mnie przekonywać że na aukcjach taniej, nawet z kosztem
    przesyłki. Do Castoramy też się ekstra nie fatygowałem, tylko wpadłem
    przy okazji przejeżdżania koło niej. I było to tylko szybsze
    rozwiazanie. Teraz, jak już mi się ciśnienie nie podnosi do 300/300, w
    razie potrzeby mogę czekać nawet te kilka dni =]

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675