  • 21. Data: 2010-06-01 14:38:26
    Temat: Re: do kiki
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    http://www.baborow.com/dzialka/ukadanieterivy0109200
    8001.html

    A te niedoróbki murowania, poziomych spoin, szczyty wystające i zapewne
    nieszczelne, podbitka eksponuje nieosłonięty porotherm, pewnie ci jeszcze
    zepsują ocieplenie doprowadzi do tego, że to zimne powietrze będzie latać w
    tej podłodze co miała być ciepła, a jakoś tak ciepła nie jest.

  • 22. Data: 2010-06-01 14:44:02
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message

    http://www.baborow.com/dzialka/teriva03092008007.htm
    http://www.baborow.com/dzialka/teriva03092008010.htm
    Zbrojenie wieńca. Zabić ich za to. Przecież powinno być zagięte lub powinny
    być wstawione łączniki.

    http://www.baborow.com/dzialka/teriva03092008004.htm
    Paranoja z tymi narożnikami.
    Trzeba było wylać ten wieniec na cały mur, a nie dawać te cegły. one nic tam
    ci nie ocieplą. Jakby ich tam nie było. To pomijalna sprawa, a osłabia
    konstrukcję.

  • 23. Data: 2010-06-01 14:51:09
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie2505201025.
    html
    > Niepokoją mnie te cegły i co jest za nimi i po co one tam są? Masz zdjęcia
    > ? Co tam za nimi jest i jak to wygląda w przekroju?

    wełna i murłata

  • 24. Data: 2010-06-01 14:53:03
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
> [...]

    http://www.baborow.com/dzialka/instalacjepoprawkipiw
    nicagaraz2505201011.html
    Sufity garażu nie ocieplisz już, bocznych ścian też nie, przynajmniej tych
    przy bramie. Będzie na górze zimna podłoga albo kilowaty puszczone w błoto w
    piwnicy. Od razu zwiększ kalorufery, bo te nie dadzą rady.

  • 25. Data: 2010-06-01 14:57:50
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "amir" <a...@g...pl> wrote in message

    html

    > wełna i murłata

    To i tak za mało.
    Mam zdjęcia termowizyjne, bo cierpiałem na to już pierwszej zimy. Musiałem
    odcinać styropian elewacji i ocieplać murłatę od nowa.
    To jest do kitu już się z tym zaznajomiłem na twoich innych zdjęciach.

    Przepraszam cie za to co piszę ale to co ci zrobili to jest wszytko do kitu.

  • 26. Data: 2010-06-01 15:03:43
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "amir" <a...@g...pl> wrote in message

    html

    > wełna i murłata

    Jeszcze raz ci wyjaśnię. Zimno wlezie ci pod murłatą poprzez przewodzenie. W
    mroźny dzień wejdzie w te porothermy za murłatą od strony zewnętrznej poleci
    w wieniec i się rozejdzie dalej po ceramice i wieńcu.
    Ocieplanie od środka czegokolwiek nie ma sensu. Ociepla się od zewnątrz.

  • 27. Data: 2010-06-01 15:07:25
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Powinieneś teraz nakazać im rozebranie podbitki, wykucie tego potothermu
    przed murłatą. Tam powinieneś wkleić styropian taki jak był ten porotherm.
    Na to już na mur dać styropian ocieplenia elewacji przykrywający tamtą
    wstawkę, a od środka, od góry też to naryć styropianem. W związku z tym te
    twoje cegły od środka są już do niczego nie potrzebne. Trzeba było zamiast
    tych cegieł w środku zrobić rusztowanie z łat, wypełnić wełną i zamknąć
    płytami.
    A tak jest gówno.

  • 28. Data: 2010-06-01 15:08:53
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Aha , a podbitkę zakończyć dalej tak jak wyjdzie po przyklejeniu styropianu
    na elewację. Zrobisz tym samym czapkę na murłatę.

  • 29. Data: 2010-06-01 15:10:04
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    "kiki" <k...@k...net> wrote in message news:hu319r$43d$1@opal.futuro.pl...
    > http://www.baborow.com/dzialka/ociepleniestrych25052
    0102.html - skos do
    > obcięcia
    > http://www.baborow.com/dzialka/ociepleniestrych25052
    0103.html jw
    > http://www.baborow.com/dzialka/strych250520102.html
    > Tu masz to samo. Musisz obciąć ten skos. Ta rura kanalizacyjna będzie
    > przeszkadzać. Zamiast niej ma tam być ciągłość wełny, rozumiesz ?

    Ponizej juz obciete zostalo wsystko, wczesniej juz zwrociles na to uwage
    i przerobilem, zostawilem do obciecie skosy na strychu

    > http://www.baborow.com/dzialka/strych250520104.html
    > Krokwie za blisko komina. Nie zmieścisz ocieplenia komina. Ocieplenie
    > komina powinno iść w dół aż do pomieszczeń żeby nie było przewodzenia
    > ciepła po cegłach. Dotkniesz ten komin w zimie to się złapiesz za głowę.
    > W ogóle komin z cegły w pomieszczeniu poddasza bez ściany kolankowej to
    > nieporozumienie. To będzie jeden wielki radiator ciepła, kradnący ciepło z
    > pomieszczeń. Musisz się od niego odizolować termicznie od dołu aż nad
    > dach.

    komin w sumie niepotrzebny bo kominka nie robię, w takim razie ocieple go
    wełną

    > http://www.baborow.com/dzialka/strych250520105.html
    > Czemu nie ma membrany w kalenicy? To jest niedeskowany dach i wywieje ci
    > całe ciepło z wełny.
    >

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie250520102.h
    tml
    > Czy dobrze widzę? W miejscu gdzie skos ma być obcięty leci kabel? Co za
    > imbecyl to robił?

    za tym skosem jest jaskolka, a to rura techniczna na kable ta szara, do
    przepychania, narazie pusta
    to rura tylko dla mnie elektrycy powkladali tam kable swoje i kazalem im po
    prostu je wywalic z tej rury

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie250520104.h
    tml
    > Uważaj na ocieplenie okien dachowych. Jak źle zrobią to wokół ramy okna
    > będziesz miał ujemne temperatury. Tam jest wielka szansa, że wleci ci woda
    > w wełnę jak to się dzieje i u mnie. Zobacz, że to okno jest wyżej niż
    > krokwie i jedyne co zrobią fachowcy to wcisną nieco wełny. Tam trzeba
    > zrobić zabezpieczenie przed spływającymi skroplinai.

    narazie ani kropli nie bylo
    skraplac mam nadzieje, ze sie nie bedzie, lazienka bedzie grzana podlogowka
    + grzejniki
    wiec napcham tam welny ile sie da
    tylko czy to nie przeszkodzi, ze bedzie dotykala sie z folia?

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie2505201016.
    html
    > Ta wełna na suficie bez membrany nad nią niewiele da. Wiesz o tym? Całe
    > ciepło przeleci sobie wraz z konwekcją. Czy ta wełna ma ciągłość nad
    > ścianami działowymi ? Musi mieć.

    nad nia jest strych, pod nia idzie druga warstwa welny i folia,
    welna jest nad scianami dzialowymi.

> [...]
    > kartonowo gipsowych wyklej wszystko styropianem - wyklej ściany działowe
    > żeby poruszające się powietrze nie chłodziło ich. Pamiętaj, że ściany będą
    > zabierać ciepło przez przewodzenie. Nie tylko sufit jest ważny ale i
    > ściany, w które wnika ciepło i wychodzi wyżej. Lepszym wyjściem jest
    > robienie ścian działowych z najlżejszego YTONG-a, bo on sam w sobie dużo
    > mniej przewodzi ciepło.
    > mało kto rozumie co tutaj piszę :-).. ale do czasu aż pyta po roku czemu
    > te ściany takie zimne :-) Nic nie inwestując mógłbyś zaoszczędzić z

    html
    > Ale ty widzę, że masz szczyt przycięty. Szkoda, że nie masz zdjęć
    > wcześniejszych, bo nie widać wielu rzeczy i mogę się mylić.

    wczesnej juz za Twoją radą, sluszna zreszta, obcialem szczyty i dalem 15cm
    styropianu a moze i 20
    ale tylko w pomieszczeniach uzytkowych, na strychu tez wypadaloby to zrobic,
    budowlancy upierali sie, ze nie trzeba.
    Ale jak tylko beda wolni, zlece im aby na strychu scieli sciane i tez dali
    styropian.

  • 30. Data: 2010-06-01 15:15:41
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie2505201029.
    html
    > Jeżeli powyżej jest stryszek nieużytkowy i jest to dalej ściana szczytowa
    > w górę czy jakakolwik co wystaje ponad to ocieplenie to tę ścianę całą
    > oklej na tym strychu styropianem i zaciągnij klejem żeby nie zabierała ci
    > ciepła z tego pomieszczenia. Rozumiesz?

    czy przez mur przypadkiem nie ucieknie na strych cieplo, okleję scine i
    uciekajace cieplo bedzie na strychu w murze siedziec?

    czy nie lepiej niech zostanie na strychu, a strych caly i tak ocieplac bede
    musial?

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie2505201034.
    html
    > Ta wełna miała zachodzić NA MUR a nie dochodzić do muru - do skosu z boku
    > !
    > Masz wszystkie takie miejsca do popray. Te gdzie jest blisko krokiew
    > musisz ciąć z zewnątrz z rusztowania.

    wszedzie po bokach zdejem wełne i na much naciagne, a do muru deska na
    wkretach przybiję

    tak powinno byc ok?

    > http://www.baborow.com/dzialka/domipowodz011.html
    > I już masz pozamiatane.
    > Podbitka dotyka do mury, mury za wysoko, od wewnątrz wełna do muru -
    > wystają szczyty. Teraz "przyjdzie" wełna i nie zakryje miejsca gdzie
    > podbitka zasłania mur. To wszystko jest

    pod podbitką wszędzie mam styropian wepchany

    szczyty po bokach sciete i jest styropian,
    jednak na jaskolce nie scinali szczytow
    nawiercali otwory i piankowali porothermy