  • 321. Data: 2017-07-01 15:43:57
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 30.06.2017 21:44, Budyń wrote:

    >Nie wierzę ! U nas?

    Lewaki czyli pis, na pewno szybka sciezka przejdzie przez sejm.

  • 322. Data: 2017-07-01 15:45:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 30.06.2017 19:15, M. wrote:

    >Arabowie nie są gotowi do demokracji. Tam musi ktoś ich trzymać twardą
    >ręką. Saddam ich trzymał, Kadafi trzymał w pozostałych tak samo.
    >Nie powinno się pozwalać na migrację arabów ani murzynów do krajów o
    >innej kulturze.

    Uhm, a każdy Polak to złodziej samochodów.

  • 323. Data: 2017-07-01 17:48:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.07.2017 08:45, Budyń wrote:

    > bogusław liberadzki, Grupa Postępowego Sojuszu Socjalistów i Demokratów w
    Parlamencie Europejskim
    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-06-16/libera
    dzki-proponuje-jezyk-arabski-w-polskich-szkolach/

    To zdrajca z tego wynika. Co on wygaduje
    ????????????????

  • 324. Data: 2017-07-01 17:54:33
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.07.2017 15:45, Ghost wrote:

    > Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Uhm, a każdy Polak to złodziej samochodów.

    Uważam, że mieszanie nacji jest złe. Nawet w Europie każdy powinien żyć
    we własnym kraju i pilnować swoich interesów, a nie gdzieś się
    przesiedlać, bo tam więcej płacą.

    Możemy handlować czy jechać na wakacje ale nic więcej.

    Unia rozjebała nam rynek. Ludzie wyjechali za wyższą płacą, a nasz
    rodzimy przemysł zlikwidowano.
    I jeszcze na to wszystko chcą zasiedlić nas murzynami.
    Ja się nie zgadzam.

  • 325. Data: 2017-07-01 19:06:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 01.07.2017 15:45, Ghost wrote:

    > Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Uważam, że mieszanie nacji jest złe. Nawet w Europie

    Ano
    http://1.bp.blogspot.com/-4jTdPCBvZ1Y/U9v4TXnyPQI/AA
    AAAAAAEIE/TK3efRNdUNw/s600/Miasto44+26p.jpg

    Pisałem ci już że jesteś debilem? Aaaa, ty jesteś ten imbecyl od tych
    plujących francuzek, to na pewno pisałem.

    >Ja się nie zgadzam.

    I chuj ci w dupe.

  • 326. Data: 2017-07-01 19:08:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    dzki-proponuje-jezyk-arabski-w-polskich-szkolach/

    >To zdrajca z tego wynika.

    Ukrzyżuj go!

    BTW a gdyby chodziło o język chiński?

  • 327. Data: 2017-07-01 21:17:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.07.2017 19:06, Ghost wrote:

    > Pisałem ci już że jesteś debilem? Aaaa, ty jesteś ten imbecyl od tych
    > plujących francuzek, to na pewno pisałem.

    To mój dziadek, na niego pluły, że przez nich wybuchła 2 wojna światowa.

    > I chuj ci w dupe.

    Jak ci córkę będą podrywać to zmienisz zdanie :-) Zięcia ci córka
    przyprowadzi :-)
    Nie zapomnij tylko wnuczce, w odpowiednim wieku, wyciąć łechtaczkę.

  • 328. Data: 2017-07-02 09:34:59
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To mój dziadek, na niego pluły, że przez nich wybuchła 2 wojna światowa.

    Ten słynny "dziadek z wehrmachtu"

    >Jak ci córkę będą podrywać to zmienisz zdanie :-) Zięcia ci córka
    >przyprowadzi :-)
    >Nie zapomnij tylko wnuczce, w odpowiednim wieku, wyciąć łechtaczkę.

    Przecież chrześcijańskie dzieci i tak wcześniej żydzi przerobią na mace.

    Zapytam niedyskretnie - skończyłeś coś więcej niż podstawówkę?

  • 329. Data: 2017-07-02 09:56:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 09:35:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Zapytam niedyskretnie - skończyłeś coś więcej niż podstawówkę?

    To niestety tak nie dziala - nawet jak lewak skonczy harvard to dalej jest
    lewakiem, czyli ma IQ gasienicy. Ghost - antypolski lewak broniacy KOD,
    tuska, komorowskiego, sprowadzanie afrykanskich bambusow, tvn i wyborcza :-)
    I na dodatek troll nie majacy zielonego pojecia o budownictwie (do czego
    zreszta sam sie kiedys przyznal na grupie :D Jak mozna sie tak samego
    siebie obrazac? :-)

    --
    Adam Sz.

  • 330. Data: 2017-07-02 10:51:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >To niestety tak nie dziala

    Tez myślę, ze kiki nie działa na tyle dobrze by mieć więcej niż podstawówkę.

    Widzie, ze poczułeś się wywalany - tez zdaje się słabiutko u ciebie z
    minimalnym wykształceniem, prawda?