  • 311. Data: 2017-06-30 19:15:33
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2017-06-25 o 14:03, Budyń pisze:

    > to jest twoja opinia niepoparta niczym. Mozemy byc w sojuszu z usa, widac jakies
    parcie prezydenta na jakis ukad z chinami.

    zachodniego - tylko wlasnie ten swiat zachodni.

    > w pakiecie dostajesz niemoznosc obrony przed islamem, bycie niemiecką kolonią,
    różne tam gendery, eutanazje i inne zboczenia
    > Dzieci masz? Bo to dostaniesz w pakiecie chyba ze "obrzydzajaca partia" zdola to
    powstrzymac.
    > https://www.youtube.com/watch?v=p5aUDSuruWY&t=1401s

    O rany. Naprawdę wszystko to mówią w dzienniku telewizyjnym?

    Spodziewam się, że w takim razie u polskich bram czeka mnóstwo
    imigrantów z Europy Zachodniej w oczekiwaniu aż im pozwolimy się
    osiedlić w naszym dobrobycie.

    Poprzedni komuniści gadali dokładnie tak samo, jak ty.

    > wez ty pomysl nieco szerzej - oni do nas przyjezdzaja bo tam jest biedniej. Zatem
    najprostszą drogą w zapobieganiu migracjom jest sprawic by oni mieli stabilnosc i
    względny dobrobyt. A w tym moze pomóc nasza kasa, którą zaplacimy za gaz.

    Ja myślę znacznie szerzej niż ty.

    Destabilizacja w Syrii jest konsekwencją globalnego ocieplenia. W Syrii
    była prawie sześcioletnia susza, potem była masowa migracja do miast,
    napięcie, demonstracje i rewolucja.
    http://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/raport-globalni
    e-ocieplenie-a-rewolucja-w-syrii-82

    Takich rewolucji czeka nas w przyszłości więcej. Naukowcy przewidzieli
    masowe migracje jakieś 30-40 lat temu. Wpompowujemy kolejne Mt CO2, a to
    powoduje, że w kolejnych miejscach na Ziemi jest gorzej. W krajach
    takich jak islamskie reżimy jest to powód do rewolucji/destabilizacji/wojen.

    Oczywiście nikt nie wie, w którym kraju to się powtórzy, ale powtórka
    jest nieuchronna. Wszystko kwestią czasu.

    A jeśli chodzi o kasę, którą tam wpompowujemy, to idzie ona do małego
    odsetka najbogatszych. Reszta jest biedna. Widzę, że kompletnie nic nie
    wiesz o krajach arabskich.
    M.

  • 312. Data: 2017-06-30 19:18:18
    Od: "M." <...@n...pl>

    > [...] Instytut Historii PAN podaje ze w wyniku II Wojny Swiatowej [....]

    Jeśli obudziłeś się wczoraj, to przyjmij do wiadomości, że II wojna
    światowa skończyła się dawno temu.

    M.

  • 313. Data: 2017-06-30 19:36:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze biali europejczycy w kolejkach na polskich granicach nie stoja ale ruch juz
    sie robi. Sprzedalo sie 40% wiecej mieszkan niz w zeszlym roku ktore kupili
    obcokrajowcy. Sporo wsrod nich ukraincow ale bialych europejczykow z europy
    zachodniej tez sie znajdzie wiecej niz kiedys. Migracja z Afryki sie zaczela, jest
    realna i namacalna. Chwilowo nami sie nie interesuja co nie znaczy ze nas pomina w
    przyszlosci. Zmiany klimatu sa faktem i kilkaset milionow ludzi z okolicy rownika
    musi sie przeniesc. I nie dosc ze juz jest ich duzo to pierdola sie i mnoza jak
    kroliki. Sytuacja dla europy poludniowej jest patowa. Wypchnieci przez migrantow
    europejczycy musza sie gdzies podziac a jedynym miejscem dla masowej ich migracji
    jest Europa wschodnia i Rosja. Wlasciwe pytanie to nie czy europejczycy z europy
    zachodniej beda stali w kolejkach na polskiej granicy tylko kiedy beda stali.

  • 314. Data: 2017-06-30 21:01:13
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.06.2017 19:15, M. wrote:

> [...]
    > powoduje, że w kolejnych miejscach na Ziemi jest gorzej. W krajach
    > takich jak islamskie reżimy jest to powód do

    Arabowie nie są gotowi do demokracji. Tam musi ktoś ich trzymać twardą
    ręką. Saddam ich trzymał, Kadafi trzymał w pozostałych tak samo.
    Nie powinno się pozwalać na migrację arabów ani murzynów do krajów o
    innej kulturze.
    Trzeba im pomagać tam na miejscu o ile w ogóle trzeba.

  • 315. Data: 2017-06-30 21:44:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 19:15:22 UTC+2 użytkownik M. napisał:

> [...]
    > osiedlić w naszym dobrobycie.
    > Poprzedni komuniści gadali dokładnie tak samo, jak ty.

    przeczytaj uwaznie to:
    http://www.newropeans-magazine.org/pl/2017/06/08/cer
    ber-2-0-prognozuje-z-naukowa-dokladnoscia-wymieranie
    -rodzimych-holendrow/

    to dotyczy holandii, ale w innych zachodnich krajach jest mniej wiecej podobnie.
    "W roku 2060 przekroczymy Rubikon a tym samym punkt bez powrotu: Holendrzy
    nieodwołalnie zostaną zastąpieni przez społeczeństwa o niezachodnioeuropejskim
    rodowodzie. W 2035, tj. za 17 lat, sumaryczny udział nieholenderskiej populacji w
    Holandii wyniesie niewyobrażalne 42%. "

    a 42% przy olaniu wyborów przez bialych, a mobilizacji imigrantów jest wielkoscią
    pozwalajacą demokratycznie wygrać wybory. I na przykład wprowadzic prawo szariatu. I
    wtedy biali zaczną wiać...
    A 17lat to nie jest okres niewyobrazalnie długi, a wręcz przeciwnie.

    > Destabilizacja w Syrii jest konsekwencją globalnego ocieplenia. W Syrii
    > była prawie sześcioletnia susza, potem była masowa migracja do miast,
> [...]

    akurat nie do konca, ale zgadzam sie ze zmiany w klimacie bedą przyczyną masowej
    migracji.

> [...]
    > powoduje, że w kolejnych miejscach na Ziemi jest gorzej. W krajach
    > takich jak islamskie reżimy jest to powód do rewolucji/destabilizacji/wojen.

    zgoda. Dlatego na imigrację trzeba być gotowym. Ale metody powinny byc dokladnie
    odwrotne niz na zachodzie - bo tam sie nie sprawdzily.
    Durne lewaki ostatnio zaproponowały zeby w naszych szkołach uczyc arabskiego bo
    bedzie nam sie latwiej z nimi porozumiec i to nas zblizy kulturowo ble ble ble.
    W zyciu takim nie przyjdzie do glowy ze to imigranci powinni sie przystosowac do nas
    - np powinni sie obowiązkowo uczyć języka polskiego.

    b.

  • 316. Data: 2017-06-30 22:27:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wpompujemy nastepne Mt CO2 to z punktu widzenia natury nic sie nie zmieni na
    gorsze. CO2 jest niezbedne do utrzymania zycia na ziemi. Zarcie sie z niego robi.
    Wzrost temperatury na Ziemi spowoduje ze jedne tereny zostana wylaczone z wegetacji
    ale zostana wlaczone inne na ktorych wegetacja teraz jest niemozliwa. Zostana
    wylaczone takie tereny na ktorych teraz i tak nic sie nie uprawia. Strata zadna. Do
    zwiekszenia produkcji biomasy potrzebna jest woda. Topniejace lodowce i czapy na
    biegunach ja zapewnia. Matka natura dobrze wszysko wykombinowala. I o ile pojawienie
    sie zwierzat i w efekcie czlowieka potrafiacego ksztaltowac to co go otacza jest w
    scenariuszu jaki matka natura tworzy. To nie mogla przewidziec powstania religii. A
    to one odkad czlowiek zszedl z drzewa wszystko psuja. Z migracja nie ma najmniejszego
    problemu. Sa na Ziemi ogromne praktycznie nie zamieszkane obszary. Problemem jest ze
    wyznawcy roznych religii a czesto odlamow tej samej religii nie moga zyc obok siebie
    wlasnie przez religie. W wyniku ocieplenia wyludnia sie tereny okolorownikowe. Tam i
    tak praktycznie sie nic nie uprawia. Ale za to pomiedzy zwrotnikami a kolami
    biegunowymi beda rosly pomarancze i zbiory zamiast raz do roku moga byc dwa trzy razy
    do roku. To nie CO2 trzeba regulowc i ograniczac bo natura zrobi to darmo i
    skuteczniej. Trzeba zlikwidowac religie, wszystkie i najlepiej jak najszybciej.

  • 317. Data: 2017-07-01 00:13:35
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.06.2017 21:44, Budyń wrote:

> [...]
    > W zyciu takim nie przyjdzie do glowy ze to imigranci powinni sie przystosowac do
    nas - np powinni sie obowiązkowo uczyć języka polskiego.

    Nie wierzę ! U nas?

  • 318. Data: 2017-07-01 02:25:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U nas, u nas. Od nowego roku szkolnego wprowadzaja na poczatek cyfry arabskie.

  • 319. Data: 2017-07-01 08:45:49
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 1 lipca 2017 00:13:38 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    bedzie nam sie latwiej z nimi porozumiec i to nas zblizy kulturowo ble ble ble.
    nas - np powinni sie obowiązkowo uczyć języka polskiego.

    > Nie wierzę ! U nas?

    bogusław liberadzki, Grupa Postępowego Sojuszu Socjalistów i Demokratów w Parlamencie
    Europejskim
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-06-16/libera
    dzki-proponuje-jezyk-arabski-w-polskich-szkolach/

    b.

  • 320. Data: 2017-07-01 11:30:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 15:52, Budyń pisze:
> [...]
    A szczegóły?

    yna-do-Luksemburga-KNF-powinny-wesprzec-restrukturyz
    acje-7219843.html

    > tak wlasnie myslałem, platformersi ukradli, pis jest zły :)
    >
    > "Z owych 3 miliardów zaangażowanych przez BFG w ratowanie zagrożonych SKOK-ów
    (proszę zobaczyć, że u źródła, np. w wywiadach ministra Szczurka, tak właśnie jest to
    formułowane, ściśle i zgodnie z prawdą - "skróty myślowe" uruchamiające głuchy
    telefon pojawiają się dopiero w redakcyjnych leadach, zajawkach i komentarzach) lwią
    część, aż 2,2 miliarda wygenerowało ratowanie SKOK Wołomin. A dalszych kilkaset
    milionów - upadłego SKOK "Kopernik".
    > I tu mamy kolejne piętro montażu, bo oba te podmioty działały osobno od SKOK-ów
    podległych Kasie Krajowej Biereckiego, "Kopernikiem" zarządzali lokalni działacze PO,
    a Wołomin był z Kasą Krajową ostro skłócony i już w 2012 ludzie Biereckiego pisali na
    Wołomin do KNF donosy."
    > http://fakty.interia.pl/opinie/ziemkiewicz/news-skok
    -czyli-montaz-i-antymontaz,nId,1705826#utm_source=pa
    ste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    Przypadkiem wpadłem na stary artykuł, jak to PiS ze SKOK Wołomin żył w
    komitywie:
    http://wyborcza.pl/1,76842,17677962,PiS_rzadzil_ze_S
    KOK_iem_Wolomin.html

    A kasa krajowa alarmowała tak, żeby za bardzo szkody nie zrobić.

    "KNF krytykuje też Krajową SKOK za to, że "Krajówka" oznajmia wszem i
    wobec, iż już w 2012 r. zawiadamiała nadzór o nieprawidłowościach w SKOK
    Wołomin. Według urzędników przerzucanie przez Krajową SKOK
    odpowiedzialności za bałagan panujący w Wołominie na "nowy" nadzór
    państwowy jest manipulacją. "Kasa Krajowa, w odróżnieniu od KNF, nigdy
    nie zawiadomiła prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w
    SKOK Wołomin. KNF nie otrzymała z Kasy Krajowej szczegółowych informacji
    o konkretnych naruszeniach. Kasa Krajowa nie przekazała do KNF
    protokołów z lustracji i kontroli w SKOK Wołomin" - wylicza KNF. "

    Taka afera PO, że w zarządzie był oficer WSI, a jak wiadomo wszyscy
    członkowie WSI to członkowie PO :)

    --
    Pete