  • 41. Data: 2015-11-20 09:46:05
    Temat: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 20 listopada 2015 09:21:27 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Musisz tylko zgłosić na 30 dni przed użytkowaniem w ochronie środowiska.

    zrozumialem ze to tam mu dali jakos terminowa decyzje ale w swietle tego
    http://www.rzepiennik.pl/index.php/urzad-gminy/struk
    tura-urzedu-gminy/ochrona-srodowiska/przydomowe-oczy
    szczalnie-sciekow

    to chyba nie powinni

    b.

  • 42. Data: 2015-11-20 09:58:24
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-11-20 09:46, Budyń wrote:

> [...]
    > http://www.rzepiennik.pl/index.php/urzad-gminy/struk
    tura-urzedu-gminy/ochrona-srodowiska/przydomowe-oczy

    No właśnie nie jest to dla mnie jasne. Ponieważ w przypadku POŚ do
    5m3/dobę tylko się zgłasza. I żadne pozwolenie na użytkowanie (w sensie
    kwitu) nie jest wymagane ani wydawane. Mogą jedynie wnieść sprzeciw.

    Tak więc przychodzi mi do głowy jedynie PINB. Ale tam dla odmiany
    pozwolenia na użytkowanie też nie trzeba uzyskiwać jeśli oczyszczalnia
    była budowana na zgłoszenie.

    Poczekajmy aż się ewentualnie janusz_k zadeklaruje co to za kwity mu
    urzędnicy podrzucili.

    Piotrek

  • 43. Data: 2015-11-20 10:04:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-11-20 09:58, Piotrek wrote:
    > Poczekajmy aż się ewentualnie janusz_k zadeklaruje co to za kwity mu
    > urzędnicy podrzucili.

    Istnieje jeszcze możliwość, że on to robił na podstawie starych
    przepisów i być może wtedy takie pozwolenie trzeba było uzyskać.

    Piotrek

  • 44. Data: 2015-11-21 19:23:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-20 o 10:04, Piotrek pisze:

    > Istnieje jeszcze możliwość, że on to robił na podstawie starych
    > przepisów i być może wtedy takie pozwolenie trzeba było uzyskać.
    Nie, 5 lat temu, na zgłoszenie, w zasadze to była zmian w projekcie
    bo miałem mieć szambo, ale kierbud wpisał do dziennika oczyszczalnię
    i na nią załatwiałem papiery, w ochronie środowiska usłyszałem że to i
    tak tylko na 10 lat, wtedy nie drążyłem tematu bo nie miałem czasu,ale
    jak budowali mi kanalizację to dostałem info od chyba projektanta że
    po 10 latach i tak się będę musiał włączyć.
    Teraz jeszcze sprawdzam i papierach mam że zgłosiłem ją w 2008 roku czy
    czas szybciej leci niż myślę :) jako zwykłe korzystanie z wód, a w 2011
    mam zawiadomienie o zakończniu budowy domu i tam także oczyszczalnia
    jest wpisana. Ma także pismo o braku sprzeciwu :)
    Ale faktycznie chyba macie rację, nigdzie nie widzę aby zezwolenie było
    czasowe.

    --
    Pozdr

    Janusz_K