  • 111. Data: 2019-11-02 09:02:39
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kiedys mowili ze koniec języka za przewodnika. Teraz doszło do tego Google. Można
    wpisać aquastop i na zdjęciach widać że z weza wychodzą dwa przewody. Są i zdjęcia na
    których obok zaworu jest jakiś dinks mogacy robić za czujnik ciśnienia. Rozwiazan
    tego samego problemu może być wiele.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 112. Data: 2019-11-02 09:02:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dokonales użytkownik cudu. Zajales pierwsze, drugie i trzecie miejsce na podium
    glupoty.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 113. Data: 2019-11-02 09:02:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jakos baranowi użytkownikowi tego samego nie radzisz. Jesli nie będzie czuł mojego
    oddechu na plecach to mi na głowę będzie chciał nasrac. Dla sportu nie mogę mu na to
    pozwolić.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 114. Data: 2019-11-02 09:04:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Po co Ci takie kombinacje. Pralka, zmywarka maja wlasne zawory na okolicznosc
    pęknięcia węża. Poza tym węże do pralki czy zmywarki wcale nie takie chętne do
    pękania. W przemysłowej zmywarce mam węże które fabryka założyła 40 lat temu. Zaden
    cymes, z takiego samego weza zrobione jak do owczesnego polara. Elastyczne wężyki do
    kranów jeśli są prawidłowo zamontowane maja raczej nieograniczona zywotnosc. Część
    elastycznych wezykow można zastąpić wezykami z karbowanej rurki kwasoodpornej. Jedyna
    kombinacja jaka warto zrobić to założenie reduktora który będzie stabilizowal
    ciśnienie w instalacji. Sieć wodociągowa potrafi być czasami malo przewidywalna jeśli
    idzie o ciśnienie. Niby cały osprzęt powinien wytrzymac ale jak będa stabilne trzy
    atmosfery to wytrzyma jeszcze lepiej. Idac tokiem rozumowania ze cos sie moze
    spierdolic to w takim dziesiecio klatkowym jedenasto piętrowym bloku ze dwa razy
    dziennie powinno się cos spierdolic zeby woda się lala. A jakoś się nie słyszy o
    masowych pekaniach rur i zalaniach całych pionów. Poza tym z życia znam sytuacje że
    jak ktoś chce sobie jakiś wynalazek zrobić to jak ma pomysł w wieku 25 lat to do
    śmierci nie zrobi.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 115. Data: 2019-11-02 09:04:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Do gotowych elementów potrzebne zasilanie. Albo trzeba ciagnac przewody albo
    pierdolic się z bateriami. Pomysł żeby w domu zrobić instalacje antyzalaniowa jest z
    czapy.

  • 116. Data: 2019-11-04 21:57:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    których obok zaworu jest jakiś dinks mogacy robić za czujnik ciśnienia. Rozwiazan

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.

  • 117. Data: 2019-11-04 21:57:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 118. Data: 2019-11-04 21:58:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>