  • 81. Data: 2019-10-11 09:26:17
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 02:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak samo jak np. odpływ w brodziku, wannie, umywalce.
    > Przed urlopem nalej oleju.
    > Jeśli nie wiesz po co, poczytaj Zagłobę.

    Jak rozumiem na dno trzeba nalać alkoholu? :)

  • 82. Data: 2019-10-11 09:36:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 09:26, Uzytkownik pisze:

    > Jak rozumiem na dno trzeba nalać alkoholu? :)

    Co głupiemu po rozumie? Nawet gdy stawia emotki
    mające zaświadczać, że jest dowcipny.

  • 83. Data: 2019-10-11 09:50:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2019 22:08:10 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > i kroisowi,

    To do mnie było?
    Na udeptanej ziemi:
    -konno czy pieszo?
    -w zbrojach czy na gołe klaty?
    I jeno na śmierć, nie na niewole.
    ;)

  • 84. Data: 2019-10-11 10:28:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2019 09:50:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To do mnie było?
    > Na udeptanej ziemi:
    > -konno czy pieszo?
    > -w zbrojach czy na gołe klaty?
    > I jeno na śmierć, nie na niewole.
    > ;)

    na zgrzewkę piwa! a bo mnie sie kojarzy ześ z użytkownikiem sie napierniczał, jesli
    nie zwracam honor.

    b.

  • 85. Data: 2019-10-11 10:53:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 09:36, collie pisze:

    > Co głupiemu po rozumie? Nawet gdy stawia emotki
    > mające zaświadczać, że jest dowcipny.

    Dlatego nigdy nie doświadczysz czym jest rozum.

  • 86. Data: 2019-10-11 10:57:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 10:28, Budyń pisze:

    > jesli nie zwracam honor.

    Po jakiemu to?

  • 87. Data: 2019-10-11 10:58:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2019 10:28:07 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > na zgrzewkę piwa! a bo mnie sie kojarzy ześ z użytkownikiem sie napierniczał, jesli
    nie zwracam honor.

    Dyskusje przeróżne mniej lub bardziej burzliwe były, ale ja raczej nie używam wyzwisk
    itp w dyskusjach.
    I też podpisuję się pod Twoim apelem do Kogutka.

  • 88. Data: 2019-10-11 11:06:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 10:53, Uzytkownik pisze:

    > Dlatego nigdy nie doświadczysz czym jest rozum.

    A gdzie emotka? Mająca zaświadczać, żeś inteligentny,
    bo dowcipny.

  • 89. Data: 2019-10-11 11:06:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2019 10:58:45 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Po jakiemu to?

    chcesz sie tłuc i przerzucać mięsem? nie z mną, w razie konieczności stosuję metodę
    ignorowania. A jesli pytasz o tę frazę to służe pomocą
    https://synonim.net/synonim/zwracać+honor

    b.

  • 90. Data: 2019-10-11 11:35:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 11:06, Budyń pisze:

    > chcesz sie tłuc i przerzucać mięsem? nie z mną, w razie konieczności stosuję metodę
    ignorowania. A jesli pytasz o tę frazę to służe pomocą
    > https://synonim.net/synonim/zwracać+honor

    Co Ty świergolisz, Mający-za-młodu-pod-górkę-do-szkoły?
    W zdaniu: "jeśli nie, zwracam honor", czaisz niewielką
    różnicę? I nie strasz, bo... bo i tak Cię to nie uchroni
    przed napiętnowaniem. Jak powiedział Naczelnik.

    Na wykładzie o genderyźmie.
    - Kobiety od mężczyzn dzieli tylko niewielka różnica.
    Głos z ostatniego rzędu:
    - Niech żyje niewielka różnica!