  • 11. Data: 2017-08-10 13:57:10
    Temat: Re: grzyb w kanale
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.08.2017 o 12:54, Tornad pisze:

    > Być może, ze to jest to samo. Tyle, ze zona za 1 galon czyli około 3.6 litra w
    > USA placila okolo 2.5 - 3 dolary

    Tutaj macie 35 kg za podobną cenę:
    https://chlorsklep.pl/pl/p/Podchloryn-sodu-35-kg./51
    ?gclid=EAIaIQobChMIjoT848zM1QIVQrsbCh0VwQIFEAQYAyABE
    gIyfvD_BwE
    Myślę jednak, że to takiego zastosowania spokojnie wystarczy domestos.
    Mniej przy tym śmierdzi i jest ogólnie dostępny.
    Jacek

  • 12. Data: 2017-08-10 14:03:27
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu czwartek, 10 sierpnia 2017 13:43:47 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Gdzieś tam widziałem była jeszcze wersja o stężeniu 2 albo 3% zdaje się.
    > Poza tym tutaj to jest ściśle środek medyczny, pewnie "czystszy" niż
    > taki przemysłowy, więc i cena wyższa.

    > Ale to nie jest do płukania zębów :) To jest specjalistyczny środek do
    > czyszczenia/dezynfekcji w leczeniu kanałowym. Jak już Ci dentysta
    > rozwierci ząb, to w tą dziurę Ci kroplę tego wstrzyknie, żeby środek
    > dotarł tam, gdzie się nie da z wiertłem i takimi czyszczącymi drutami :)

> [...]

    Jak pamiętam dentysta, który leczyl mi resztki uzębienia dezynfekowal mi gebe i
    sam zab wlasnie listeryna a nie chloraxem. Wiem to bo zapach i "smak" listeryny
    jest mi dobrze znany . Jak komus z geby jedzie to to tez smrod likwiduje a
    pozostawia zapach miętowy. No ale ja nie jestem dentysta tylko inżynierem
    budowlanym, wiec mogę się mylic. Wiem tez, ze szarne fugi miedzy plytkami w
    lazince, które często się pojawiaja chlorax skuteznie likwiduje i to na co
    najmniej pol roku. A ta plesn czarna to bardzo grozna jest. Biala taka wredna
    nie jest a czasem nawet leczy bo ma właściwości bakteriobojcze. typowym
    przykładem jest pleśń powstajaca na i w chlebie. To jest czysta penicylina.
    Od starszych ludzi się dowiedziałem, ze w mojej wsi niegojące się rany chlebem
    okladali i to pomagalo.

    Pzdr
    Tornad

  • 13. Data: 2017-08-10 15:20:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Domestos i nie ma co sobie dupy zawracac i doktorat robic czy do geby czy z drugiej
    strony aplikowac.

  • 14. Data: 2017-08-10 17:24:09
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    ToMasz wrote:

    > chodzi? JAk zabić grzyba?

    PUFAS i tylko Pufas, żadne inne wynalazki
    https://www.leroymerlin.pl/artykuly-gospodarcze/srod
    ki-czystosci/srodki-przeciwgrzybiczne-i-przeciwplesn
    iowe/srodek-plesniobojczy-0-5-l-pufas,p249710,l1176.
    html

  • 15. Data: 2017-08-11 08:09:10
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Domestos i nie ma co sobie dupy zawracac i doktorat robic czy do geby czy z
    Cala chemia środków dezynfekcyjnych jest oparta na podchlorynie wapnia.Można tu kupić
    w proszku, częściej w roztworze.A w malych stężeniach - z dodatkiem perfum-
    w Domestosie.Po prostu- nie ma środków, które może bezpiecznie jakiś Kowalski
    stosować.Jeszcze o n to pół biedy, ale żona...
    Formalina? za szybko paruje, szybciej udusi, niż zadziała. Tak samo perhydrol.Tlenek
    siarki jest jeszcze bardziej agresywny.I chyba innych nie ma.

  • 16. Data: 2017-08-11 09:08:04
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 10.08.2017 o 17:24, Pepe pisze:

> [...]
    ki-czystosci/srodki-przeciwgrzybiczne-i-przeciwplesn
    iowe/srodek-plesniobojczy-0-5-l-pufas,p249710,l1176.

    Albo cokolwiek innego na podchlorynie sodu - bo to jest wodny roztwór tegóż:

    Skład preparatu: wodny roztwór podchlorynu sodu, zawierający poniżej 5%
    aktywnego chloru i środki pomocnicze.

    Paweł

  • 17. Data: 2017-08-29 21:44:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > U nas nie jest dostępny a szkoda, bo jest
    > uniwersalny na zaczernienia fug w łazienkach i tani jak przysłowiowy barszcz.

    No jak nie ma -
    https://allegro.pl/listing?string=podchloryn%20sodu&
    order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-hou-1-4-08
    02

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz