  • 11. Data: 2014-12-06 20:28:00
    Temat: Re: ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    tomekp <t...@a...ma.kota.pl> napisał(a):

    >Pińcet to za duzo. Powinienes ocieplic strop, progi, taras, nadproza i
    >balkony.

    Jak ma dom 600m.kw. to twoja porada bedzie od czapy.
    Na dodatek jesli mieszka w Suwalkach na gorce pod lasem :p

    I tyle wlasnie sa warte takie pytania watkotworcy i odpowiedzi w tym watku.

    A mi poszlo 840m3. Pytanie brzmi: jaki mam dom?

  • 12. Data: 2014-12-07 10:46:27
    Od: maskaradas <d...@n...eu>

    To wlasnie oto chodzi ile spalacie gazu i jaka powierzchnia domu, to sie
    latwo obliczy ile spala sie na 1 m2 domu. takie to trudne do zrozumienia

  • 13. Data: 2014-12-07 11:41:01
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    maskaradas <d...@n...eu> napisał(a):

    >To wlasnie oto chodzi ile spalacie gazu i jaka powierzchnia domu, to sie
    >latwo obliczy ile spala sie na 1 m2 domu. takie to trudne do zrozumienia

    ale ty dom masz w centrum miasta a ja na polu gdzie wieja wiatry
    ty mieszkasz pod zachodnia granica gdzie w listopadzie bylo +5
    a ja w suwalkach gdzie -5
    ty masz 12 cm styropianu na przegrodach zewnetrznych a ja 25
    ty w domu lubisz +24 st. cesjusza a mi wystarcza 20

    metry kwadratowe to nie wszystko ."takie to trudne do zrozumienia"

  • 14. Data: 2014-12-07 14:03:21
    Od: "pepe" <p...@o...pl>

    In news:rgb88a5ptolkuj4tonql7ucp35ar9tdnd6@4ax.com,
    *Przesmiewca* <o...@o...pl> typed:

    > ty masz 12 cm styropianu na przegrodach zewnetrznych a ja 25

    Jesli moge zapytac, gdzie sa te przegrody zewnetrzne?, bo cos nie kumam

  • 15. Data: 2014-12-07 15:53:14
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "pepe" <p...@o...pl> napisał(a):

    >Jesli moge zapytac, gdzie sa te przegrody zewnetrzne?, bo cos nie kumam

    Dysgooglia?
    http://lmgtfy.com/?q=przegrody+zewn%C4%99trzne

  • 16. Data: 2014-12-07 16:27:06
    Od: maskaradas <d...@n...eu>

    no to piszcie jakie macie temperatury na dworze, ocieplenie itd, noz kur....

  • 17. Data: 2014-12-23 21:47:26
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-03 o 18:41, maskaradas pisze:
    > Mi w pazdzierniku i listopadzie poszło ok 400 m3 - na dworze -2 do 10
    > stopni, w domu ok 18-19. Ogrzewanie powierzchni ok 160 metrow.
    > ogrzewanie gazowe

    Dolnośląskie za listopad - grudzień 400m3 Dom 180m2 dolnośląskie w dzień
    21-22 w nocy 19,5 bo małe dziecko. W tamtym roku mielismy w nocy 18.

  • 18. Data: 2014-12-23 21:49:36
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-03 o 18:41, maskaradas pisze:
    > Mi w pazdzierniku i listopadzie poszło ok 400 m3 - na dworze -2 do 10
    > stopni, w domu ok 18-19. Ogrzewanie powierzchni ok 160 metrow.
    > ogrzewanie gazowe
    W tamtym roku za gaz na koniec roku rachunek miałem 2700zł z CWU.
    Kuchnia elektryczna. W tym będzie wiecej bo poszło 2000m3

  • 19. Data: 2014-12-31 09:58:42
    Od: j...@g...com

    mieszkanie 130m
    temp wewnątrz 19,5 do 20 przez całą dobę stała.
    od kilku do 23 m.sześć. na dobę w temp dodatnich jeżeli nie wieje
    24-30 m.sześć na dobe w tem ujemnych jeżeli nie wieje
    jak wieje to bywa różnie.
    wiatr jest w moim przypadku czynnikiem bardziej gazożerczym niż temperatura.
    opłaty miesięczne w sezonie grzewczym od 350 do 1100 zaleznie od temperatury i
    wiatru, poza sezonem zużywam 1-2 m.sześć gazu na miesiąc.