  • 21. Data: 2015-11-29 17:18:35
    Temat: Re: jak pompa ciepla pow-woda do CWU na poddasze
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Sorry ale nie mam czasu na dalszą dyskusję.
    Z mojej strony EOT.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 22. Data: 2015-11-29 18:26:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 29 Nov 2015 17:18:35 +0100, janusz_k

    > Sorry ale nie mam czasu na dalszą dyskusję.
    > Z mojej strony EOT.

    Ja z kolei w międzyczasie znalazłem wątek na FM gdzie ZJECHALI nie
    tylko pompy ciepła, ale także zbiorniki GALMETu. Pompy ponoć strasznie
    paździerze, czyt. bardzo słabo wykonane. W zbiornikach z kolei zostawia
    syf w wężownicach, krzywo krućce spawają, etc.

    --
    Pozdor
    Myjk