  • 1. Data: 2011-03-10 20:03:07
    Temat: klejenie płytki
    Od: "Misiek" <M...@T...pl>

    1 płytka podłogowa odparzona, odpadła w łazience. Mam zamiar przykleic ją
    klejem montażowym -powiedzieli w sklepie, że wystarczy. Do podłoża jest ok.
    2-3 mm i mam obawy czy pasy kleju podane grubiej nie spowodują przy
    schnięciu kleju wciągnięcie płytki i jej skrzywienie. Znacie temet
    podpowiedzcie jak to zrobić (z naddatkiem?), żeby wyschło bez wciągnięcia>

  • 2. Data: 2011-03-11 14:37:40
    Temat: Re: klejenie płytki
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Misiek" <M...@T...pl> wrote in message
> [...]
    >schnięciu kleju wciągnięcie płytki i jej skrzywienie. Znacie temet
    >podpowiedzcie jak to zrobić (z naddatkiem?), żeby wyschło bez wciągnięcia>

    Weź przecinak i postukaj żeby zrobic miejsce dla tej płytki i przyklej ją
    normalnie na całej powierzchni zwykłym klejem do glazury.