  • 11. Data: 2019-10-25 19:14:31
    Temat: Re: kocioł gazowy zamiast śmieciucha
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2019 16:58:32 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Dlaczego kocioł węglowy nazywasz pogardliwie śmieciuchem a gazowego nie?

    bo na osiedlach gdzie sie pali smieciuchami śmierdzi, czasem aż szczypie, a tam gdzie
    gazem - nie.

    b.

  • 12. Data: 2019-10-25 21:19:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Dlaczego kocioł węglowy nazywasz pogardliwie śmieciuchem a gazowego nie?
    > Gazowy nie jest szczególnie lepszy, też truje środowisko paliwami kopalnymi.

    Bo syf w kotłowni generuje;)

  • 13. Data: 2019-10-31 15:20:54
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.10.2019 21:19, Kris wrote:> W dniu piątek, 25 października 2019

    > Bo syf w kotłowni generuje;)

    Gdybym miał śmieciucha nigdy bym go nie zdemontował. Niejednokrotnie
    jest coś do spalenia, stare meble, palety, opakowania. Uzbierałoby się
    grzania na wiele dni. A tak robię wystawkę i dżule energii znikają
    bezpowrotnie.

  • 14. Data: 2019-10-31 15:31:33
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 15:20, KIKI pisze:
    > stare meble,
    Ok pod warunkiem że to drewniane, a nie wiór z żywicą toksyczną którą po
    chwili będziesz wdychał wraz z rodziną i sąsiadami :(

    Robak

  • 15. Data: 2019-10-31 15:34:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 15:21:03 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

> [...]
    > jest coś do spalenia, stare meble, palety, opakowania. Uzbierałoby się
    > grzania na wiele dni. A tak robię wystawkę i dżule energii znikają

    Kominek se wstaw

  • 16. Data: 2019-10-31 16:06:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

  • 17. Data: 2019-10-31 16:11:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.10.2019 15:34, Kris wrote:

    > Kominek se wstaw

    Zapomniałem, że do tego jest kominek :-)
    Nie wszystko się tam zmieści co prawda. Kominka nie mam.

  • 18. Data: 2019-10-31 16:14:46
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.10.2019 15:31, Sir_Robak wrote:
    > Ok pod warunkiem że to drewniane, a nie wiór z żywicą toksyczną którą po
    > chwili będziesz wdychał wraz z rodziną i sąsiadami :(
    >
    > Robak

    Ale na wsi chyba gorsze są te opryski i to co wylewają na pola plus
    gnojówka. Nie wiem co gorsze.

  • 19. Data: 2019-10-31 18:18:10
    Od: e...@g...com

    Wiór z żywicą rzucony na węglowy żar ładnie "trzyma ciepło"

  • 20. Data: 2019-10-31 18:40:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.10.2019 18:18, e...@g...com wrote:
    > Wiór z żywicą rzucony na węglowy żar ładnie "trzyma ciepło"

    Przecież wiadomo, że nikt nie wyrzuci opału drewnianego jak ma w czym go
    spalić. Żadna unia jewropejska tego nie zmieni. Unia by chciała żeby
    kupować od nich gaz idący przez NordStream, a nam zakazać wszystkiego.

    Nie wiem co gorsze czy mieszkać w centrum Warszawy czy raz w roku
    zamienić na energię stare krzesła, drzwi, kanapy czy wycięte krzaczory.
    Ja żałuję, że jak budowałem nie pomyślałem o dodatkowym śmieciuchu.
    Nawet przy pompie ciepła taki śmieciuch odpalany okazjonalnie miałby
    ciekawe zastosowanie.