  • 1. Data: 2009-12-07 22:08:45
    Temat: łączenie modułów mebli - zeby sie pufa nie suwała ;)
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witajcie

    czy macie jakis patent na łatwe łączenie/rozłączanie modułów mebli?

    mam kanapę i pufę (identyczna jak siedzisko) - czasami chciałbym z tego
    robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał

    znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego
    trudu takiego zestawu?

    pzdr

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-12-07 22:17:10
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "basti78" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał
    >
    > znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego

    Rzepy, zatrzaski, suwaki.

  • 3. Data: 2009-12-07 22:20:47
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robić a'la narożnik, podnóżek, ale zeby mi nie odjezdzał
    >
    > znacie jakis patent, ktory pozwoliłby na wpinanie, wypinanie bez wielkiego

    Producenci stosują takie metalowe zakładki - jeden mebel podnosisz i wsuwasz
    w zakładkę drugiego, tak jak zawiasy w drzwiach, tylko że płaskie, szerokie
    i sztywne.

  • 4. Data: 2009-12-08 13:47:20
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Producenci stosują takie metalowe zakładki - jeden mebel podnosisz i
    > wsuwasz w zakładkę drugiego, tak jak zawiasy w drzwiach, tylko że płaskie,

    Z braku takowych (choć do kupienia są w każdym sklepie z okuciami meblowymi)
    możesz wziąć blachę jakąś w miarę grubą, wyciąć z niej dwie kształtki,
    odpowiednio wygiąć i przykręcić.

    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński
    www.bankmodeli3d.pl
    Sprzedawaj swoje modele 3D u nas!

  • 5. Data: 2009-12-08 14:59:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Z braku takowych (choć do kupienia są w każdym sklepie z okuciami
    > meblowymi)
    > możesz wziąć blachę jakąś w miarę grubą, wyciąć z niej dwie kształtki,
    > odpowiednio wygiąć i przykręcić.

    ALe blacha może być ostra i można się nieźle pokaleczyć. Lepiej poszukac
    gotowca.

  • 6. Data: 2009-12-08 18:02:05
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał >
    > ALe blacha może być ostra i można się nieźle pokaleczyć. Lepiej poszukac
    > gotowca.

    właśnie - szukam wiec, ale gugiel jakos psia mac oporny w tym wypadku ;(

    a tam gdzie zamowilem kanape chcą za taką jedną sztukę 250pln - a ze dwie by
    sie przydały

    chora cena

    --

    Sebastian

  • 7. Data: 2009-12-08 20:23:16
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

    > właśnie - szukam wiec, ale gugiel jakos psia mac oporny w tym wypadku ;(
    >
    > a tam gdzie zamowilem kanape chcą za taką jedną sztukę 250pln - a ze dwie
    > by sie przydały

    Nie wiem czy dokładnie o to chodzi ale moze tu:
    http://www.firmakaczocha.pl/katalog.php?kat=2
    http://www.saul.com.pl/gelakc/index.html
    http://bylicki.pl/bylicki.php-strona=dodatki&lang=pl
    &rodzaj=inne.htm

    (łącznik K, łącznik rogówki)

    --
    lukasz

  • 8. Data: 2009-12-08 20:30:51
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy dokładnie o to chodzi ale moze tu:
> [...]

    Ja dokłądnie o czymś takim myślałem, bo mam w kilku kanapach takie
    rozwiązanie.

  • 9. Data: 2009-12-09 01:17:23
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    dzieki, ale to trzeba zamocowac tak, zeby bylo widac prawda? przy okazyjnie
    łączonej pufie to bedzie srednia ozdoba no i np dziecko moze o to zawadzic
    ich rozwiązanie jest super - wszystko montowane POD meblem
    z jednej strony blaszka ala V z ząbkami w środku, na obrotowym przegubie
    ktory w czasie nieuzywania pozwoli "podwinąc" to pod kanape
    w drugim elemencie montuje się trzpień o trójkątnym kształcie
    w momencie zbliżania np pufy do kanapy ten trójkątny trzpień wsuwa się w
    ząbki w literceV i zatrzaskuje

    i to wszyskto jest od dołu, zupełnie niewidoczne

    tylko psia mac 250pln sztuka;(

    pzdr

  • 10. Data: 2009-12-09 18:50:42
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

> [...]
    > ząbki w literceV i zatrzaskuje
    >
    > i to wszyskto jest od dołu, zupełnie niewidoczne

    Czy opisujesz coś takiego:
    http://phamadeusz.pl/index2.php?id=2
    pozycja "okucia i złącza meblowe"
    dolne zdjęcie?