  • 11. Data: 2017-04-28 19:39:06
    Temat: Re: miekka woda - jakie rury
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-28 o 18:34, Adam Sz. pisze:
    > 3km w domu mam pexow ;) Cala podlogowka i instalacja CWU.
    > Coz mozna powiedziec - sa ok, wyginaja sie w miare - ale nie tak jak rury
    > z polibutylenu. I nie sa odporne na zamarzniecie. Ja tam bym na Twoim miejscu
    > szukal polibutylenu :) Przy wyjezdzie - zamkniesz tylko zawor glowny
    > i odkrecisz kurek zeby cisnienie zeszlo i to wszystko, a nawet jak zapomnisz
    > to nic sie stac nie powinno. Wystarczy licznik
    > i zawor tylko grzac :)

    To tylko teoria. W praktyce najsłabszym elementem są złączki, a
    elastyczność rury jest ograniczona. Polibutylen traci elastyczność
    poniżej -15'C.

    Osobiście wybrałbym system rur stalowych zaprasowywanych ze stali
    nierdzewnej ułożonych w taki sposób, że po otwarciu odpowiednich zaworów
    woda z rur byłaby usuwana.

    Podobną instalację, ale o wiele taniej można też wykonać ze zgrzewanego PP.

  • 12. Data: 2017-04-29 18:50:04
    Temat: [OT] miekka woda - jakie rury
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dobry kurwa nick,
    chyba Ci ukradnę bo mi to on się po prostu należy bardziej!