  • 91. Data: 2018-01-03 15:12:23
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 14:14:54 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Boga to nie ma. Bo jak by byl to bys sie uzytkownik nie urodzil, az takich idotow i
    chamow zbuntowanych jak ty by na swiat nie powolal.

    słaby argument :) Ale ale - na sąsiedniej grupie był religijny wątek - bank został
    rozbity gdy ilość postów przekroczyła 1000. Gugiel nie przewidział tyle i sie
    wykrzaczył - każdy kolejny post generował nowy wątek :)

    b.

  • 92. Data: 2018-01-03 17:24:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Boga to nie ma. Bo jak by byl to bys sie uzytkownik nie urodzil, az takich idotow i
    chamow zbuntowanych jak ty by na swiat nie powolal.

    Jesteś wierzący?

    Uważasz się za Katolika?

  • 93. Data: 2018-01-03 17:37:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zapisz sie do ortopedy albo gastrologa. W przypadku zawartosci twojej glowy medycyna
    jest bezsilna. Nie ma co leczyc, tylko echo slychac.

  • 94. Data: 2018-01-03 19:42:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zapisz sie do ortopedy albo gastrologa. W przypadku zawartosci twojej glowy
    medycyna jest bezsilna. Nie ma co leczyc, tylko echo slychac.

    Jaki związek ma twoja odpowiedź z moim pytaniem?

    Jak widać kogutek nie ogarniasz prostych pytań. Z twoim umysłem nie jest
    dobrze, a nawet bym powiedział, że jest bardzo źle.

  • 95. Data: 2018-01-03 19:49:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No widzisz jaki ty glupi jestes. Nawet zwiazku z pytaniem nie jestes w stanie
    znalezc.