  • 41. Data: 2019-11-29 13:45:11
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.11.2019 o 10:39, Adam Sz. pisze:

    > Jak kupisz samo-jeżdżący odkurzacz (KONIECZNIE z mapowaniem pomieszczenia!)
    > to Ci pomysł na centralny przejdzie. Za koszt centralnego masz trzy
    > odkurzacze autonomiczne na trzy piętra :)
    >
    > Mój xiaomi roborock s50 jeździ już ponad rok - w tym czasie zwykłym
    > odkurzaczem odkurzałem podłogi chyba 3 razy :)
    >
    > ZAKUP ŻYCIA ;)

    Tyle tylko, że te Roborocki i inne Rumby to nie są odkurzacze,
    ale zamiatarki. Co się wala po podłodze to i owszem, swymi
    małymi szczoteczkami zamiotą, ale nic więcej - dywanu nie
    odkurzą, paprochów zza kanapy nie wyciągną, bo mają taką siłę
    ssania jak nie przymierzając pszczółka Maja. Komu wystarcza
    miotła w domu, to taka elektryczna faktycznie - zakup życia,
    bo ręce od machania nie bolą. A jak jeszcze jest krótkowidzem
    i chodzi po domu bez okularów, to rzeczywiście może nie widzieć
    potrzeby używania odkurzacza, prócz mechanicznej miotły.

  • 42. Data: 2019-11-29 17:50:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.11.2019 13:45, collie wrote:
> [...]
    > i chodzi po domu bez okularów, to rzeczywiście może nie widzieć
    > potrzeby używania odkurzacza, prócz mechanicznej miotły.

    Z drugiej strony można by napisać, że jak kto pcha zwierzaki na siłę do
    domu to później walczy z problemami nieznanymi innym jak odkurzanie
    sierści za kanapy, włosów z dywanów, zabezpieczania przed drapaniem
    drzwi i okien...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 43. Data: 2019-11-29 18:09:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2019 o 17:50 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Z drugiej strony można by napisać, że jak kto pcha zwierzaki na siłę do
    > domu
    Pies to zwierze stadne, musi być blisko swojego stada.
    W kojcu na "działce" to nie jest blisko.
    Jak reszta stada (rodzina) jest w domu - to i pies tam powinien być.
    To nie jest "pchanie na siłę do domu" - to jest normalność.

    Jak pies zna swoje miejsce w stadzie to nie włazi na kanapę

    TG

  • 44. Data: 2019-11-29 18:47:33
    Od: collie <c...@v...pl>

> [...]
    > To nie jest "pchanie na siłę do domu" - to jest normalność.
    >
    > Jak pies zna swoje miejsce w stadzie to nie włazi na kanapę

    Co będziesz suwerenowi tłumaczył...
    "Panie, u mnie pies to tylko na podwórku. Na łańcu. I szlus".

  • 45. Data: 2019-11-30 09:57:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 29 listopada 2019 13:45:19 UTC+1 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > odkurzą, paprochów zza kanapy nie wyciągną, bo mają taką siłę
    > ssania jak nie przymierzając pszczółka Maja. Komu wystarcza

    Widać, że w życiu nie widziałeś jak taki odkurzacz działa.
    Więc lepiej nie pisz pierdół :-)

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2019-11-30 10:33:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.11.2019 18:47, collie wrote:
    > "Panie, u mnie pies to tylko na podwórku. Na łańcu. I szlus".

    U Ciebie to pewnie w łóżku pod pierzyną.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 47. Data: 2019-11-30 19:15:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    >U Ciebie to pewnie w łóżku pod pierzyną.

    Wśrod właściciele psow rozrożnia się takich:
    -co pies u nich w łożku śpi
    -i takich co się do tego nie przyznają
    ;)

  • 48. Data: 2019-12-03 16:59:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.11.2019 o 19:15, Kris pisze:

    > Wśrod właściciele psow rozrożnia się takich:
    > -co pies u nich w łożku śpi
    > -i takich co się do tego nie przyznają
    > ;)

    Nie tylko śpi. A kot też pies.