  • 21. Data: 2017-11-06 18:08:42
    Temat: Re: ogrodzenie - mocowanie sztachet drewnianych
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-11-06 09:29, brunet.wp wrote:
    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    >
    > Łby śrub zamkowych będą od strony zewnętrznej czyli od drogi. Będzie je
    > widać.
    >
    > A co to za patent z kątownikami? Mógłbyś napisać coś więcej?

    No właśnie sęk w tym aby łbów śrub nie było widać.
    Coś jak na tej fotce:
    http://94.40.93.91/photo/share/sVdzJeaM/photo_6b6f70
    69615f666f6e_494d475f32303137313130345f3132333335352
    e4a5047

    Deski mocujesz od wew. strony do słupków na małe kątowniki.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2017-11-08 14:03:48
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "brunet.wp" napisał w wiadomości grup
    > Czy między
    sztachetą a profilem dawać podkładki? Jedną czy
    dwie? Standardowa grubość podkładki to 1,6 mm.

    Chyba są dwie szkoły...

    Właśnie rozmawiałem z wykonawcą od sztachet i co
    nieco go podpytałem odnośnie montażu sztachet.
    Twierdzi, że podkładki między profilem metalowym a
    sztachetą są całkowicie zbędne, a nawet lepiej aby
    ich tam nie było. Jeśli będzie podkładka to między
    metalem a drewnem będzie gromadził się lód, śnieg,
    woda itp.

    Zgłupiałem.