  • 11. Data: 2010-01-24 19:18:35
    Temat: Re: pieczone kartofelki
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hjhduj$oa0$1@news.interia.pl...

    > A takj z innej beczki, odnośnie stronki, i drzewek czreśniowych
    > zamieszczonych w ofercie....
    > Wiek ktoś jak "skutecznie" pozbyć się w czereśniach robaków ....?.

    Szpaki załatwiają problem robaków, problem czereśni zresztą też ;)

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 12. Data: 2010-01-25 13:10:52
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Szpaki załatwiają problem robaków, problem czereśni zresztą też ;)

    a propos szpaków...
    próbowałem je zaprząc do pracy przy jabłonkach, bo większość owoców
    bez oprysku była robaczywa, zrobiłem budki na szczycie każdego drzewa,
    pierwszego roku, nie spodobały im się chyba... następnego przyleciały,
    wychowały młode i pracowały ciężko, nie powiem żeby coś się poprawiło,
    robaki jak były tak i nadal żarły jabłka, jedynie sąsiad
    zasygnalizował, że jego czereśnia, ma może i mniej owoców ale za to
    bez robaków... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2010-01-25 19:41:22
    Od: "ted." <o...@w...pl>

    c.googlegroups.com...
    On 24 Sty, 13:47, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:
    pryskać, pryskać i cały czas pryskać, od momentu zawiązywania się
    owoców, aż do ostatniej czereśni...

    pozdrawiam
    s_13

    Przeciez do momentu dojrzewania czeresni mucha siedzi w ziemi.
    Po co pryskac drzewko w tym czasie?

  • 14. Data: 2010-01-26 01:31:52
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "ted." napisał:
    > Przeciez do momentu dojrzewania czeresni mucha siedzi w ziemi.
    > Po co pryskac drzewko w tym czasie?

    nie tylko muchy są łakome na czereśnie, jest cała masa robactfa żerujacego
    od kwiatu po sam owoc, więc trzeba się dobrze na robactfie znać, reagowac
    selektywnie do szkodnika, a i tak najlepszym sprzymierzeńcem są praki i
    robiaki zjadajace szkodniki, natomiast samo pryskanie, zwłaszcza na ślepo
    nic dobrego nie daje, robaki i tak będą, po pewnym czasie tak się na
    szkodniki uodpornią że nic im nie będzie, naatomiast od oprysków potrują się
    praki i robaki żywiące się szkodnikami, a i człowieka też zemdli:O)

  • 15. Data: 2010-01-26 07:41:33
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "AW1" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak samo jak w ognisku.
    > To trzeba by, chyba odwracać?
    > Pozdrawiam

    a w ognisku odwracasz? czy zasypujesz w oppiele z zarem? :-)

  • 16. Data: 2010-01-26 14:50:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Jan 2010 17:16:46 +0100, AW1 napisał(a):

    > Witam,
    > Może na tej grupie dowiem sie w jaki sposób upiec kartofelki w kominku
    > (wkład kominkowy)?
    > Może ktoś robił, i coś podpowie?

    Banalnie - owijasz w folię alu i ładujesz na żar.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356