  • 11. Data: 2009-07-13 08:05:31
    Temat: Re: przeróbka szamba na zbiornik na deszczowkę do podlewania
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > A ja bym to chociaż przepłukał. Dla zasady. Swiadomosc, ze tam plywalo
    > gowno jakos by mi przeszkadzala.
    >
    > Ja myślę że uprawom bardziej by przeszkadzała świadomość że oprócz gówna
    > pływał tam także płyn do naczyń, kret du rur, domestos, wybielacze,
    > rozpuszczalniki i wszelka inna chemia używana w gosp.dom.
    > Przecież to nie bylo wylewane do innej kanalizacji. Chyba że się mylę...
    > --
    > Jackare

    Mialem na mysli cos w kategoriach estetyki a nie chemi czy bilogii.
    Co do nawozu ekologicznego to zdecydowanie sie nie zgodze. Ten
    zwierzecy to tak ale czlowiek wydala zbyt duzo amoniaku a to juz
    zdecydowanie nie jest korzystne dla roslinek.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 12. Data: 2009-07-13 12:41:17
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 14:52:32 +0200, Kris napisał(a):
    > Gówno= naturalny ekologiczny nawóz;)))
    Tak - ale ponoć nie mięsożerców.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Twój komputer też może być wolontariuszem! http://zwijaj.pl/
    Tanie hotele w Europie i nie tylko! http://skocz.pl/tanie_hotele

  • 13. Data: 2009-07-13 20:04:03
    Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl>

    Jak masz kompresorek to ja bym toto po napełnieniu czystą wodą
    napowietrzał jak akwarium żeby bakterie tlenowe zrobiły co do nich należy.
    możesz tam wrzucić bakterii kompostowych wtedy bo te do szamb to chyba
    są jakieś takie beztlenowo pracujące, bo w szambie jest poważny deficyt
    tlenu.
    Pozdrówka.
    Ja tak zrobię jak kiedyś do mnie podciągną kanalizę.
    A swoją drogą czy po jej doprowadzeniu gmina naliczyła opłatę adiacencką
    z okazji wzrostu wartości działki?

  • 14. Data: 2009-07-13 21:29:35
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 22:04:03 +0200, jacek_placek_01 napisał(a):
    > A swoją drogą czy po jej doprowadzeniu gmina naliczyła opłatę adiacencką
    > z okazji wzrostu wartości działki?
    Jakiś odgórny przepis nakazuje ponoć gminie, więc kiedyś naliczy.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/