  • 321. Data: 2012-07-21 20:05:43
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 20 Lip, 14:17, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    ewielkie, alupex to praktycznie jedna

    Pare lat temu na szkoleniu w Szwecji bawiłem się żółtym pexem do
    gazu :)

    pozdrawiam Piotr

  • 322. Data: 2012-07-21 21:58:31
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-07-2012 o 20:05:43 Piotr Boncza <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > ewielkie, alupex to praktycznie jedna
    >
    > Pare lat temu na szkoleniu w Szwecji bawiłem się żółtym pexem do
    > gazu :)
    W polsce już od x lat robią nim instalacje gazu ale na ZEWNĄTRZ,
    w budynkach ze względu na p.poż tego nie wolno, podobnie jak instalacji
    wody pitnej z byle czego nie wolno robić bo to takjże regulują przepisy.
    Ale solarów juz nie i tam sobie je można łączyć czym się chce, zresztą
    jakby kotły stałopalne były połączone pex-em to pewnie ostaniej zimy by
    nikt nie zginął, bo rozerwanie pex-a a kotła pełnego pary to jednak różnica
    jest spora.

    --
    Pozdr
    JanuszK