  • 41. Data: 2019-07-07 22:46:34
    Temat: Re: roczny raport z pracy PV
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, July 7, 2019 at 4:11:21 PM UTC+2, Janusz wrote:

    > Jak zwykle jedna baba drugiej babie powiedziała a użyszkodnik powtarza bajki
    > art 4 podp 5

    zle mi sie link wkleil w watku obok...
    https://www.gramwzielone.pl/trendy/100894/znamy-nowe
    -zapisy-dla-prosumentow-ktore-pojawia-sie-w-ustawie-
    o-oze

    jest tam cos o kombinacjach firm energetycznych+ zmiany przepisow... BTW nigdy nie
    wiadomo co i jak wymysla w nastepnej nowelizacji... Np. wlasciciele wiatrakow juz sie
    troche przejechali: https://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/1314929,wia
    traki-w-nsa-podatek-od-farm-od-calej-elektrowni.html

  • 42. Data: 2019-07-07 22:54:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-07-07 o 22:31, Lisciasty pisze:

    > Wcale nie trzeba. Ja mam półroczny.
    > Roczna jest ważność zmagazynowanej energii.
    To tym lepiej, czy szkodnik bajdurzył nieprzytomnie.

    --
    Janusz

  • 43. Data: 2019-07-07 22:55:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-07-07 o 22:46, WS pisze:

    > zle mi sie link wkleil w watku obok...
    > https://www.gramwzielone.pl/trendy/100894/znamy-nowe
    -zapisy-dla-prosumentow-ktore-pojawia-sie-w-ustawie-
    o-oze
    To prawda że zawsze mogą zmienić, mają wszędzie większość
    ale jak na razie nic się nie zmieniło.

    --
    Janusz

  • 44. Data: 2019-07-11 21:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zeby nie wyszlo ze Budzik

    A co ja mam do baletu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"