  • 21. Data: 2012-07-20 19:47:58
    Temat: Re: styropian na placki a na ramkę
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    news:d7e8c7b7-17e6-4633-bc21-4565332575e1@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 20 lipca 2012 07:02:21 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > z tego co wiem to przy porothermie mo�na zrezygnowa� ze spoin
    > pionowych ale
    > �eby rezygnowa� ze spoin poziomych?

    > Ale czesto nie nakładają zaprawy po całości tylko dwa paski np.
    > Tak np widziałem niedawno jak murowali u mojego klienta gdy tam byłem.

    Zwróciłeś uwagę?

  • 22. Data: 2012-07-20 23:50:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2012 19:47:58 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    gt; Ale czesto nie nakładają zaprawy po całości tylko dwa paski np.
    > &gt; Tak np widziałem niedawno jak murowali u mojego klienta gdy tam byłem.
    >
    > Zwróciłeś uwagę?3

    Delikatnie podpytałem udając niezorientowanego w garnitura czy tak jest dobrze.
    Standardowa odpowiedź; robią tak od lat i domy stoją. Dodatkowo jeszcze
    niestandardowo dodali: nigdy żaden kierbud im nie zakwestionował takiego budowania;0

  • 23. Data: 2012-07-21 02:51:22
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    >Standardowa odpowiedź; robią tak od lat i domy stoją.
    >Dodatkowo jeszcze niestandardowo dodali: nigdy żaden kierbud im nie

    No tak. Czyli norma. Kierbud sam się na tym dobrze nie zna.
    Ile lat musi minąć żebu sprzedać dom po wybudowaniu i od kiedy się ten czas
    zaczyna liczyć ? Chodzi mi o te 5 lat jak jest z mieszkaniami od aktu
    notarialnego?

  • 24. Data: 2012-07-21 20:41:48
    Temat: Re: styropian na placki a na ramk
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]

    >Ale czesto nie nakładają zaprawy po całości tylko dwa paski np.
    >Tak np widziałem niedawno jak murowali u mojego klienta gdy tam byłem.

    To strach pomyslec co bedzie przy reklamowanym ostatnio bardzo silnie
    murowaniu porothermu na dwa paski pianki

  • 25. Data: 2012-07-22 00:01:41
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

    > To strach pomyslec co bedzie przy reklamowanym ostatnio bardzo silnie
    > murowaniu porothermu na dwa paski pianki

    Będzie przewiew przez mur jak w kominie. Metr izolacji ci nie pomoże.
    Wpadnie zimna struga powietrza i już.

  • 26. Data: 2012-07-23 22:42:58
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > Ile lat musi minąć żebu sprzedać dom po wybudowaniu i od kiedy się ten
    > czas zaczyna liczyć ? Chodzi mi o te 5 lat jak jest z mieszkaniami od aktu

    możesz sprzedawać nawet po tygodniu,
    chodzi o to, ze jesli sprzedasz drożej przed 5 laty to zapłacisz podatek
    dochodowy
    jak sprzedasz taniej lub w cenie zakupu to nie ma znaczenia okres:)

    pozdro
    Wasyl

  • 27. Data: 2012-07-25 00:43:27
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > możesz sprzedawać nawet po tygodniu,
    > chodzi o to, ze jesli sprzedasz drożej przed 5 laty to zapłacisz podatek
    > dochodowy
    > jak sprzedasz taniej lub w cenie zakupu to nie ma znaczenia okres:)

    Ale jak wybudowałeś dom to od kiedy jest liczone 5 lat ? od odbioru pisma z
    PINB ?