  • 11. Data: 2009-11-29 11:14:43
    Temat: Re: taram pam pam (fanfary) odpalilem kotlownie!
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > luz - kazdy robi jak chce
    > dla mnie sens ma izolowanie domu po 1-2 latach mieszkania
    > powatrzam to wszystkim znajomym - Ci co nie sluchaja maja teraz atak
    > alergii, astmy, i ogólnie problemy z górnymi drogami oddechowymi

    Ja tego nie "lykam" - jak ktos ma niesprawna wentylacje lub nie otwiera
    okien do wietrzenia czekajac na niewiadomo co to takie problemy ma
    kiedykolwiek ociepli i uszczelni dom - czy po 1 roku czy po 10 ;)

    > ostatnio dowiedzialem sie nawet, ze dom w tradycyjnej technologii zaczyna
    > budowac sie w kwietniu - a wprowadza sie w listopadzie "na gotowo" z
    > podlogami :]

    Tez uwazam ze to blad ale akurat nie z powodu nie moznosci wysuszenia domu z
    powodu docieplenia. To blad z powodu braku odpowiedniego czasu miedzy
    etapami.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 12. Data: 2009-11-29 11:17:24
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > No i napelnilem sobie pieknie cale
    > 1000l woda (3h!) a tu zaczyna sobie kapac :)

    Kurde chyba masz niskie cisnienie na zasilaniu - u mnie wiekszy bufor (okolo
    1500 litrow) napelnial sie DUZO krocej, nie liczylem czasu ale zdazylem z
    grubsza posprzatac kotlownie i zamocowac jedna polke, aha i piwko wypic.
    Oczywiscie nie stanowi to problemu w przypadku napelniania - napelnia sie
    rzadko ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 13. Data: 2009-11-29 14:28:06
    Od: M <M...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > i co - te wylewki w listopadzie robiles lacznie z wietrzeniem?

    hmm, przecież wylewki robi się PRZED wstawieniem okien, więc jak chcesz
    to robić bez wietrzenia?

    M.

  • 14. Data: 2009-11-29 14:29:41
    Od: M <M...@w...pl>

    Kane pisze:

    > Ja tego nie "lykam" - jak ktos ma niesprawna wentylacje lub nie otwiera
    > okien do wietrzenia czekajac na niewiadomo co to takie problemy ma
    > kiedykolwiek ociepli i uszczelni dom - czy po 1 roku czy po 10 ;)

    Niektórzy mają takie problemy i po 30, 50 latach od zamieszkania (patrz
    temat termomodernizacji, wilgoci i grzyba). :-)

    M.

  • 15. Data: 2009-11-29 15:57:21
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    M pisze:

    > hmm, przecież wylewki robi się PRZED wstawieniem okien, więc jak chcesz
    > to robić bez wietrzenia?

    ??

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 16. Data: 2009-11-29 16:26:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hmm, przecież wylewki robi się PRZED wstawieniem okien, więc jak chcesz to
    > robić bez wietrzenia?

    Sorry M, ale wylewki robi sie po wstawieniu okien, zeby w poczatkowym
    okresie nie schly zbyt szybko. Z podlogowka to wymog technologiczny.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-11-29 16:34:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    z.googlegroups.com...
    > No czesc :)

    Ku mac, a mi wczoraj padl nowiutki kociol. Po prostu nie odpalil i wyswietla
    kod bledu. Co za szajs. Od poczatku nie wskazuje prawidlowo temp. CWU a
    teraz to. Zaprogramowalem by nagrzal z rana zanim rodzinka przyjedzie a tu
    kicha, w chalupie 11C.
    Ale gratuluje trudnego to trudnego, ale jednak postepu. :-)

    > Maniek -> poniewaz jeszcze nie mieszkam, bede sobie mogl pozwolic na
    > probe z wylaczeniem ogrzewania i obserwowania spadkow temperatur. To
    > jak tylko wygrzeje podlogowke -mysle ze ok tygodnia, moze poltorej.
    > Pierzynke mury juz maja cala (styropianowa) :)

    Przy tych temp. prawie nie widac spadkow. :-)

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-11-29 17:48:13
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sorry M, ale wylewki robi sie po wstawieniu okien, zeby w poczatkowym
    > okresie nie schly zbyt szybko. Z podlogowka to wymog technologiczny.

    W przypadku okien drewnianych wymogiem technologicznym jest zrobienie
    najpierw wylewek.

    O ile wylewki można zabezpieczyć przed szybkim wysychaniem (np. folia) o
    tyle okien nie da się zabezpieczyć przed wilgocią od tynków i wylewek.

    M.

  • 19. Data: 2009-11-29 18:31:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Lis, 11:56, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:5ab13d19-06bd-4805-815c-160deb6d57f1@
    p8g2000yqb.googlegroups.com...

    > Bedziesz to gruntowal przed zima czy dopiero wiosna?

    Na wiosne, przed tynkami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2009-11-29 18:32:50
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    wiadomoscinews:ac1fe285-21a9-4d6c-b6f4-d17f5b5f97bc@
    z41g2000yqz.googlegroups.com...

    > Cos kiepsko u Ciebie ta woda leci.
    > Latem napelnialem kilka razy basen 3000litrów.
    > Zajmowalo to troche ponad 4 godz. Waz ogrodowy 1/2cala
    > ;))

    Cisnienie spoko - 4 bar na reduktorze. Ale do napelniania puscilem
    PP16-stke (~3m), no i tyle to trwalo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.