  • 31. Data: 2020-02-14 09:32:44
    Temat: Re: utwardzenie terenu ok 500m
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-02-13 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

    nki-stosowania-de

    > A jednoczesnie składowanie go na chałdach przy drogach, po zerwaniu jest
    > ok.

    Po zakończeniu inwestycji musi to być usunięte, jak nie jest, to
    wykonawca zapomniał, a inwestor nie zauważył i podpisał zakończenie prac.

    PS. za dzieciaka lataliśmy po takich dużych górkach w okolicy kopalni,
    wtedy nazywały się *hałdy*. Ale może to były *chałdy*, w sumie to było
    dawno i mogło mi się coś pomylić ;)

    > Ale skoro nie ma badan to proponuje sie skupic na rzeczach na które
    > badania sa i wiadomo ze szkodza - jest tego tyle...

    Bo jak nie ma badań, to nie ma problemu :P
    Są osoby, które nie chodzą do lekarza "bo on coś zawsze znajdzie".
    "Mniej wiesz - dłużej żyjesz" niekoniecznie ma wtedy zastosowanie.

    > hahahaha
    > W Gądkach pod poznaniem, 2 metry od drogi gdzie przejezdza pewnie połowa
    > transportu ciezarowego poruszajacego sie do wszelkich firm w obrebie tego
    > okregu przemysłowego jest pole na którym na zamien rosnie cebula, koper i
    > inna zielenina...

    Chcesz, to jedz:

    http://www.phie.pl/pdf/phe-2013/phe-2013-1-031.pdf

    "Inne przykładowe badania wskazują na zanieczyszczenia żywności przez
    WWA powodowane ruchem ulicznym (transport
    samochodowy) - np. uprawa lub hodowla żywego
    inwentarza w pobliżu ruchliwych dróg; wówczas
    następuje ekspozycja na nitro-WWA i ich pochodne
    [17, 27]."

    Ja tez nie wiem, guglam za Ciebie :P

    --
    viktorius

  • 32. Data: 2020-02-14 09:35:19
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-02-13 o 17:59, Budzik pisze:

    > Mysle ze victorius walczy o tytuł ironizatora miesiaca ;-D

    A do wygrania jest spacer po hałdzie :P

    --
    viktorius

  • 33. Data: 2020-02-14 10:41:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.02.2020 o 09:35, viktorius pisze:

    > A do wygrania jest spacer po hałdzie :P

    Nie musisz dodawać, że masz blisko z familoka.

  • 34. Data: 2020-02-14 11:14:07
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-02-14 o 10:41, collie pisze:

    > Nie musisz dodawać, że masz blisko z familoka.

    Bardziej to skomplikowane, bo "moje" hałdy są zrekultywowane, zalesione.
    Najbliższa czynna hałda nie mam pojęcia gdzie jest, ale na pewno jest
    płot, raczej taki płot dziur nie ma, wejść byłoby ciężko.

    Nigdy nie byłem w nawet gościem w familoku, a żeby tam mieszkać, to mnie
    nie wpuszczą, nie mam paszportu ;)

    --
    viktorius

  • 35. Data: 2020-02-14 11:59:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    viktorius napisał:

    > Bardziej to skomplikowane, bo "moje" hałdy są zrekultywowane,
    > zalesione. Najbliższa czynna hałda nie mam pojęcia gdzie jest

    Upadek obyczajów. Kiedyś to by dali tabliczkę "Najbliższa czynna
    znajduje się w Bytomiu".

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2020-02-14 12:19:41
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > Upadek obyczajów. Kiedyś to by dali tabliczkę "Najbliższa czynna
    > znajduje się w Bytomiu".

    Chyba została tylko jedna czynna w tym mieście.

    --
    viktorius

  • 37. Data: 2020-02-14 12:27:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    viktorius napisał:

    > Chyba została tylko jedna czynna w tym mieście.

    A czy przy rekultywacji nie zapomnieli o tarasach widokowych?
    To by nie trzeba było jeździć do Wrocławia.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2020-02-14 12:41:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik viktorius v...@i...pl ...

> [...]
    >
    > Po zakończeniu inwestycji musi to być usunięte, jak nie jest, to
    > wykonawca zapomniał, a inwestor nie zauważył i podpisał zakończenie

    W Gądkach pewnie z rok juz lezy...

    > Bo jak nie ma badań, to nie ma problemu :P
    > Są osoby, które nie chodzą do lekarza "bo on coś zawsze znajdzie".
    > "Mniej wiesz - dłużej żyjesz" niekoniecznie ma wtedy zastosowanie.

    Nie, nic takiego nie powiedziałem.
    Powiedziałem ze lepiej zajac sie rzeczami których jestesmy pewni niz
    odkładac je na bok a zajmować się tymi z gatunku "moze".
    Albo zrobić badania!

> [...]
    > samochodowy) – np. uprawa lub hodowla żywego
    > inwentarza w pobliĹźu ruchliwych drĂłg; wĂłwczas
    > następuje ekspozycja na nitro-WWA i ich pochodne

    No tak, tylko czy jak kupujesz w sklepie to wiesz skad...?
    Bo ja nie chce jeść swinstwa ale jak to sprawdzic, gdzie to rosnie?

    > Ja tez nie wiem, guglam za Ciebie :P

    Myslałem ze znasz temat jakos bardziej dokładnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 39. Data: 2020-02-14 12:47:37
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > A czy przy rekultywacji nie zapomnieli o tarasach widokowych?
    > To by nie trzeba było jeździć do Wrocławia.

    Nie, nie ma, ale by się przydał, np taki, ale wyższy:
    http://archiwum.wapielsk.pl/wapielsk_archiwum/images
    /stories/2014/pazdziernik/szlak/DSC03289.jpg

    ;)

    --
    viktorius

  • 40. Data: 2020-02-14 13:05:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2020 13:43:15 UTC+1 użytkownik viktorius napisał:

> [...]
    > powrotem jednolitą warstwą asfaltu, cały czas pozostanie granulatem.
    > Musiałby być pewnie podgrzany i mieć dosypane jakieś lepiszcze, żeby

    Ubity staje się praktycznie jednolitą warstwą. Praktycznie nie przepuszcza wody