  • 21. Data: 2018-04-20 22:50:45
    Temat: Re: zabezpieczenie studni płytą OSB
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-04-20 15:57, Zenek Kapelinder pisze:
    > Od dawna uzywam farb epoksydowych firmy Rafil. Maja epoksydowe dopuszczone do
    kontaktu z
    > zywnoscia. Ostatnio kupilem betonmal tej firmy. Drewno nia malowalem, laminat
    szklano
    > epoksydowy z niej zrobilem. Nie bedzie odpadala ani sie luszczyla bo mam inna
    epoksydowa
    > pomalowane okna i od kilkunastu lat nic sie nie dzieje.

    Do drewna? Te okna to drewniane masz, znaczy ramy okienne? Planujemy ze
    znajomymi starą łódkę zabezpieczyć, oprócz lepiku smołowego, jakimś
    środkiem. Nada się?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 22. Data: 2018-04-21 02:03:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie nada sie.

  • 23. Data: 2018-04-21 14:19:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > mam taką dziurę w podłodze garażu, która nazywa się  "kanał" Jest on
    > przykryty dechami o grubości 3cm, pomalowanymi jakimś tanim
    > "drewnochronem" Czy Ty byś nie mógł tak samo zrobić ze studnią?

    ale drewnochron to na surowe drewno a tu masz płytę zrobioną z
    upaćkanych w kleju ścinek drzewnych... nie nada się.