  • 271. Data: 2020-08-11 20:42:08
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > W ogóle nie mam zacięcia ideologicznego. Robię jak mi wygodnie.

    A mnie tak właśnie wygodnie. Fajnie mieć sklepik-gwóźdź pod nosem, w
    którym na niecałych 100mkw zmieści się asortyment większy niż w
    Biedronce. I bardzo mu kibicuję w zmaganiach z wyżej wspominaną. A od
    września do zawodów dołączy jeszcze Lidl. No ale oczywiście w obu tych
    marketach też kupuję. Nie umartwiam się z powodów ideologicznych.

    > Na lodówę sobie popatrzę z wygodnego fotela, pomniejsze rzeczy, co
    > je ręką unieść mogę, czasem włożę do oldskulowego wózka przemierzając
    > przestrzenie marketu. Osiedlowych sklepów raczej nie mam w okolicy.
    > No to jak już włożę, kupie i zapłacę, to nie mam co do domu zamawiać.

    Kwestia potrzeb.

    > Aha, wygodny fotel też ze dwa tygodnie temu kupiłem. Konkretnie syn
    > mi kupił, bo zamawiał dla siebie, więc żeby tak jednym transportem...
    > Naturę się dziedziczy.

    Taka wygodna natura, jak to mówią. Fotel składany?

    Ewa

  • 272. Data: 2020-08-11 21:33:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2020 20:31, FEniks wrote:

    > Jak mają "z tym dorosnąć i podjąć decyzję", skoro będziemy temat
    > przemilczać? To może do matematyki też niech po prostu sobie same
    > dorastają?

    Po prostu nie powinno się prezentować dzieciom niczego co ma związek z
    homoseksualizmem. Ci co są homo to nimi będą, a ci co dla zabawy by się
    dali namówić to nie będą zaangażowani.

  • 273. Data: 2020-08-11 21:34:14
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 16:23:55 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > On też poważnie uważa, że reprezentacja mieszkańców w samorządzie
    > terytorialnym to zło wcielone.

    Nie odbieraj mi nadziei.
    K.

  • 274. Data: 2020-08-11 21:41:03
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 21:34:36 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Niemcy tak mieli, większość Europy była wtedy chora. Ja mam nadzieję,
    > że w XXI wieku te 50%, to jest koniec skali. My ją przekraczamy, a w
    > innych krajach najwyżej się zbliżają. Dalej już nie pójdzie, bo ludzie,
    > choć powoli, to jednak mądrzeją. To jest *budujące*.

    Historia uczy, że niczego się nie uczymy.
    K.

  • 275. Data: 2020-08-11 21:43:06
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 21:50:58 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Na przykład jedno moje dziecko wzięło i się wyniosło. Finasowo taka
    > zmiana to nawet jest pewna strata (w możliwościach, bo w jednostkach
    > monetarnych niekoniecznie). Ale nie jest tak duszno.

    Odwiedza chociaż?
    K.

  • 276. Data: 2020-08-11 21:55:12
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    wtorek, 11 sierpnia 2020 o 13:07:48 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > jeździć po świecie, mieszkać to tu, to tam. Ale niefajnie, gdy się
    > wyjeżdża, bo z rodakami dłużej wytrzymać nie można.

    Chcesz o tym porozmawiać?
    K.

  • 277. Data: 2020-08-11 22:00:06
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2020 20:32:20 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

    > Jak mają "z tym dorosnąć i podjąć decyzję", skoro będziemy temat
    > przemilczać? To może do matematyki też niech po prostu sobie same dorastają?

    dosc dokładnie jak mówisz - możliwosci przyswajania matematyki pojawiaja sie w
    pewnym wieku i próba wcześniejszego wprowadzania daje nielichy zamęt.
    Opowiadanie dzieciakom które naturalnie zainteresowane są jedynie
    resorakami/lalkami o sposobach masturbacji i tym podobnych (w ich wieku)
    bzdurom po prostu je krzywdzi.
    Ktoś tu pytał o przykłady z ideologi - dziennikarze którzy odeszli z trójki bo
    pis je cenzurował, zrobili swoje "wolne" radio i właśnie wywalili swojego szefa bo
    ośmielił się mówić na mężczyznę "mężczyzna". Tak własnie wyglada wolność w
    wykonaniu homoideologów.

    My jako naród jesteśmy tolerancyjni - ale to dla nich znacznie za mało.

    b.

  • 278. Data: 2020-08-11 22:05:33
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    wtorek, 11 sierpnia 2020 o 19:23:11 UTC+2 KIKI napisał(a):
    > We Francji to powstanie raczej Kalifat i obetnie głowy niewiernym.

    Kiki, a co ty zrobisz jak tego wszystkiego nie zdążysz zobaczyć?
    Będziesz tak całe życie żył nadzieję, że kiedyś to w końcu musi
    pierdyknąć i wszyscy zaczniemy się wyżynać? A co jeśli tak
    nie będzie? Masz jakąś alternatywę?
    K.

  • 279. Data: 2020-08-11 22:09:48
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    wtorek, 11 sierpnia 2020 o 20:15:46 UTC+2 KIKI napisał(a):
    > Propaganda homoseksualna to w ogóle mówienie o tym młodocianym. Jeżeli
    > już pytają to trzeba mówić, że to jest złe i nie rozmawiać dalej. Nie
    > powinno się w ogóle przy dzieciach o tym mówić. Same powinny z tym
    > dorosnąć i podjąć decyzję czy są homo czy hetero. Natomiast przyzwolenie
    > na propagandę homoseksualną prowadzić może do niechcianych zachowań
    > młodocianych.

    To chyba styl z okresu Wiktoriańskiego takie poglądy się wzięły. Czy się mylę?
    K.

  • 280. Data: 2020-08-11 22:13:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 20:15:44 +0200, KIKI napisał(a):

> [...]
    > dorosnąć i podjąć decyzję czy są homo czy hetero. Natomiast przyzwolenie
    > na propagandę homoseksualną prowadzić może do niechcianych zachowań

    Nie powiedziałeś od kogo nauczyłeś się masturbacji. Nie dałeś przykładów
    propagandy. Nie powiedziałeś co to są "praktyki homoseksualne". Nie
    podałeś przykładów ludzi którzy zostali homo z wyboru. Krótko mówiąc,
    tak sobie popierdujesz. IMO nie rokujesz nadziei, więc cię olewam.
    --
    Jacek
    I hate haters.