  • 261. Data: 2020-08-11 17:40:54
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 16:08:26 +0200, KIKI napisał(a):

    > Z tego względu jedność etniczna narodu jest podstawą egzystencji
    > społeczeństwa. Multi kulti nie sprawdza się.

    Głupiś. Narodowe państwa to wynalazek ostatnich 200-300 lat. Przedtem
    tysiące lat były królestwa, których królów mało interesowało jakim
    językiem mówią poddani czy jaką tam religię wyznają. Ostatnie dwie
    światówki to skutek "patriotyzmu". Multikulti działało tysiące lat.
    Przy czym nie mówię że monarchia lepsza od demokracji :) a imperium
    lepsze od państw narodowych.
    Dziś, czy się komuś podoba czy nie, mamy pax americanum i oby tak dalej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 262. Data: 2020-08-11 17:45:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 15:45:57 +0200, KIKI napisał(a):

    > W swoim lewackim myśleniu. A wróg się czai i zbroi się.

    Pewnie masz na myśli LGBT? Co, boisz się że zbrojni w gumę kondomową
    nauczą cię masturbacji? Mówią że jak Bóg chce kogoś ukarać to mu rozum
    zabiera. Pasuje do ciebie jak ulał.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 263. Data: 2020-08-11 19:23:09
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2020 17:29, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Co ja poradzę, że te geopolityczne analizy brzmią tak, jakby były
    > wygłaszane "Pod Kielichem" po pięciu piwach i śliwowicy? I tyle
    > samo są warte.

    No tak ale wydarzenia jak aneksja Krymu, Ługańska Republika Ludowa,
    Doniecka Republika Ludowa już są jakby prawdziwe. Rodowici Rosjanie,
    czujący więź z Rosją po prostu odłączyli się od Ukrainy przy zbrojnej
    pomocy Rosji. To chyba ostatnio było. Litwa i Łotwa ma też swoje
    terytoria z ludźmi, którzy otrzymali Rosyjskie paszporty. Jeszcze chwila
    i też się odłączą.
    We Francji to powstanie raczej Kalifat i obetnie głowy niewiernym.

  • 264. Data: 2020-08-11 19:29:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2020 17:45, Jacek Maciejewski wrote:

    > Pewnie masz na myśli LGBT? Co, boisz się że zbrojni w gumę kondomową
    > nauczą cię masturbacji? Mówią że jak Bóg chce kogoś ukarać to mu rozum
    > zabiera. Pasuje do ciebie jak ulał.

    Akurat nie o tym pisałem, o zbrojeniach wojskowych pisałem. Ale co do
    propagowania homoseksualizmu w przestrzeni publicznej to jestem
    przeciwnikiem. Propagowanie homoseksualizmu powinno być prawnie
    zakazane. Mówienie o tym w szkołach, propagowanie w filmach, reklamach,
    na wiecach i marszach powinno być normalnie karane.
    To robi dzieciom wodę z mózgu i część z nich może próbować praktyk
    homoseksualnych, bo taka jest moda.
    Przynajmniej dzieci powinny być chronione przed tym.

  • 265. Data: 2020-08-11 19:39:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > No tak ale wydarzenia jak aneksja Krymu, Ługańska Republika
    > Ludowa, Doniecka Republika Ludowa już są jakby prawdziwe.

    One nie są "jakby", one są jak najbardziej prawdziwe. Ale nie
    łudźcie się, że tu uda wam się doprowadzić do tego samego.

    Jarek

    --
    I jeszcze do tego w Sarajewie, to jest w Bośni, pani Müllerowo. To na
    pewno zrobili Turcy. Nie trza im było tej Bośni i Hercegowiny zabierać

  • 266. Data: 2020-08-11 19:43:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2020 19:39, Jarosław Sokołowski wrote:

    > One nie są "jakby", one są jak najbardziej prawdziwe. Ale nie
    > łudźcie się, że tu uda wam się doprowadzić do tego samego.

    Jak będzie lewctwo królować to na pewno będzie kiedyś kolejny rozbiór
    Polski.

  • 267. Data: 2020-08-11 19:50:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Jak będzie lewctwo królować to na pewno będzie kiedyś kolejny
    > rozbiór Polski.

    Tak jak poprzednio -- przyszło trzech cesarzy-lewaków i rozebrało.

    Jarek

    --
    Więc pamiętaj, gdy chodząc po domach na obiady usłyszysz, że pan cesarz jest
    bydlę, albo co innego, to przyjdź do mnie i powiedz mi o tym. Dostaniesz

  • 268. Data: 2020-08-11 20:02:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2020 19:29:19 +0200, KIKI napisał(a):

    > To robi dzieciom wodę z mózgu i część z nich może próbować praktyk
    > homoseksualnych, bo taka jest moda.

    Ciekawe od kogo nauczyłeś się masturbować? Daję klacz za capa że od
    żadnego LGBT :) I powiedz proszę, co to są "praktyki homoseksualne".
    Ciekawość mnie zżera :)
    Takoż ciekawy jestem przykładów propagowania homoseksualizmu. Doprawdy
    sądzisz że homoseksualistą można zostać z własnego wyboru?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 269. Data: 2020-08-11 20:15:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2020 20:02, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > Takoż ciekawy jestem przykładów propagowania homoseksualizmu. Doprawdy
    > sądzisz że homoseksualistą można zostać z własnego wyboru?

    Tak myślę, że można zostać z wyboru albo z przyczyn biologicznych.
    Propaganda homoseksualna to w ogóle mówienie o tym młodocianym. Jeżeli
    już pytają to trzeba mówić, że to jest złe i nie rozmawiać dalej. Nie
    powinno się w ogóle przy dzieciach o tym mówić. Same powinny z tym
    dorosnąć i podjąć decyzję czy są homo czy hetero. Natomiast przyzwolenie
    na propagandę homoseksualną prowadzić może do niechcianych zachowań
    młodocianych.

  • 270. Data: 2020-08-11 20:31:45
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 11.08.2020 o 20:15, KIKI pisze:
    > Nie powinno się w ogóle przy dzieciach o tym mówić. Same powinny z tym
    > dorosnąć i podjąć decyzję czy są homo czy hetero.

    Jak mają "z tym dorosnąć i podjąć decyzję", skoro będziemy temat
    przemilczać? To może do matematyki też niech po prostu sobie same dorastają?

    Ewa