    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Date: Sat, 11 Jul 2020 19:11:30 +0200

    heby napisał:

    > https://sklep.sotbe.com/userdata/public/gfx/5dd0ca9a
    844bde6965518edee94b4f5e.jpg

    > Czy ten "zaworek" ma jakąs handlową nazwę? Jest wykrecalny i chciałym
    > sprawdzić czy można go kupić.

    Taki?

    https://allegro.pl/oferta/przelacznik-baterii-wannow
    ej-metal-8148454166

    Może ja nie jestem wewnętrznie zbyt skomplikowany, ale jak szukam zaworu
    prysznicowego do baterii, to wpisuję w gugla "zawór prysznicowy do baterii".
    To mi wyskoczyło na pierwszej pozycji, zaraz po obrazkach. Jak widać,
    fachowo jest to "przełącznik", a nie "zawór", ale może zależy to od tego,
    czy krajcowany, czy na szoner robiony.

    --
    Jarek