  • Data: 2021-09-15 21:41:01
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 15 września 2021 o 19:47:12 UTC+2 Myjk napisał(a):

    > Ale masz jakąś promocję na prąd w 2T sprzed lat paru?
    > Bo "normalnie" to kosztuje okolice 0,37/kWh (teraz okolice 0,40).

    tamte stawki z przed roku miałem 3 lata.
    W styczniu czy lutym stara umowa sie skonczyła i musiałem wybrać nową oferte i
    wybrałem taką jak jrst teraz bo wychodziała najkorzystniej.
    Nie mam zadnych instalatorów, gazowników,elektryków itp - goła oferta bez dodatków.
    Umowę podpisałem na 3lata wiec teretycznie nie powinienem mieć zadnej podwyżki w tym
    okresie.
    Taryfa OSD: G12w
    Produkt: EE_GD GR10 Int Ekologiczny TS_PA3_Q3_01.11.20-31.10.23
    https://ebok.tauron.pl/content/klient/sharepoint
    Pakiet: DO Komfort Plus
    Okres obowiązywania cennika: do 31.10.2023

    uciu