  • Data: 2021-07-20 13:32:30
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-07-20 o 12:53 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Lokatorkami? A jak wygląda sprawa trutni?

    Waletują, i czynszu żadnego nie płacą. Poza tym, pomieszkują tylko kilka
    miesięcy w roku.

    > Wciąż słyszę o akcji "Zaadoptuj pszczołę". Ale nikt nie apeluje, by
    > zaadoptować trutnia. A ja bym chciał. Charakter bliższy memu, więc
    > jakoś byśmy się w tej nowej rodzinie poukładali.

    Trutnie zostają wyrzucone z ula w pierwsze jesienne dni, i umierają
    na zewnątrz z zimna. Pszczoły nie są głupie i nie będą przecież
    utrzymywały darmozjadów całą zimę. Te oporniejsze są pożądlone na
    śmierć, a ich zwłoki wyrzucone przed ul. Nie ma czego zazdrościć.

    Mateusz