eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Date: Mon, 22 Feb 2021 19:23:57 +0100

    On 22/02/2021 18:22, ddddddddddddd wrote:
    > ciekawe, nie ma tam ofert ze stałą ceną?

    Są. Teraz ludzie doczytali na czym polega ich najtańszy dostawca
    wolorynkowy. Przy świeczkach doczytali, niektórzy właśnie tracą
    "oszczędności życia" dzięki niewidzialnej ręce rynku która przywaliła
    ich prosto w głupi łeb.

    Tak, są takie oferty. "Trzeba było się ubezpieczyć od powodzi na
    Saharze" a przecież nikt tego nie robi, bo po co, a ponadto lokalny
    dostawca prądu, w sąsiednim garażu, był tańszy o pół centa.

    https://www.washingtonpost.com/nation/2021/02/21/tex
    as-high-electric-bills/

    The state's unregulated market allows customers to pick their utility
    providers, with some offering plans that allow users to pay wholesale
    prices for power. Variable plans can be attractive to customers in
    better weather, when the bill may be lower than fixed-rate ones.
    Customers can shift their usage to the cheapest periods, such as nights.
    But when the wholesale price increases, the variable plan becomes the
    worst option.

    Ciekawe kto będzie temu winny. Szczególnie jestem ciekaw opinii rednecków.