  • Data: 2011-09-21 13:26:22
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczepna riposta.
    > Powiedz lepiej skąd w społeczeństwie przekonanie że auto musi mieszkać w
    > domu i to kosztem przestrzeni życiowej skompresowanej do minimum
    > "drewnianymi schodkami na strych".

    Może wygoda i uniwersalność ?

    Większość garaży nie służy tylko do przechowywania samochodi. Służy
    także do przechowywania opału , rowerów , sanek i wielu innych
    pierdół. Może służyć jako pomieszczenie "robocze" do wykonywania jakiś
    brudniejszych prac. W zimę garaż to coś cudownego. Nie trzeba
    samochodu odśnieżać , rozgrzewać , skrobać szyb ...

    Ja jakoś nie rozumie jak to jest że ludzie mieszkali wiele lat w
    klitce 30-40m2 i nagle dom MUSZĄ mieć 200m2 bo inaczej nie potrafią
    żyć i im 100m2 to za mało ...

    My (ja i żona i 2 dzieci) przeprowadziliśmy się z mieszkania 65m2 do
    domu 125m2 (95 m2 mieszkalne) i w zupełności nam to starcza. Mamy
    trochę większy salon niż w poprzednim mieszkaniu , mamy dodatkowy
    pokój i garaż :). Dodatkowo duuży strych ...

    Nie chcieliśmy wielkiego domu bo oczywiście fajnie mieć wielkie
    pokoje , ale je trzeba potem ogrzewać i sprzątać , a dom budowaliśmy
    dla siebie a nie na pokaz ...

    Dom należy dopasować do potrzeb a nie na pokaz i na zapas ...