  • Data: 2011-09-21 12:05:03
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkie argumenty rozumiem, jednak życie często weryfikuje wstępne
    > założenia, a na budowie trzeba zawsze szacować wydatki z 20-30 procentowym
    > marginesem, bo jak nie, to można popłynąć. :-)

    tak to jest jak piszesz, u nas to samo było

    ale budowa ma tę zalete, ze niemusisz wszystkiego mieć odrazu
    jak w przypadku kupna mieszkania, gdzie trzeba wyłożyć całą kwotę.

    dla przykładu w moim miejscie znajomy kupil mieszkanie za 250tys, wlozyl w
    remont 70tys.

    mieszkanie ma 60m2 (wielka płyta 10 pięter)

    w moj dom wlozylem podobnie, tyle ze mam znacznie więcej m2.
    Pomijam fakt, ze on płaci 500zl dla spółdzielni miesięcznie
    co daje rocznie 6k, tyle z opałem utrzymanie domu mnie nie kosztuje.

    On nie jest z tych wygodnych, jak to zaraz ktoś miałby się doczepic,
    niestety odwagi nie starczyło

    Smutno mu z tego powodu, ze bał się podjąc decyzji budowy domu, tyle ze ja
    wynajmowałem
    kiedy on 2 lata juz mieszkał.

    pozdrawiam
    AT