  • 181. Data: 2021-04-27 10:46:11
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 06:59, Budzik pisze:

    > W Polsce.
    > Po prostu ten przyrost przypada dokładnie na 3 ostatnie miesiace 2020.
    > Wczesniej wzrost był naprawde niewielki.
    > Ale w wakacje uznano ze wygralismy z covidem, nie przygotowano
    > szpitali, we wrzesniu puszczono dzieci do szkoły i ogolnie lekko
    > przestano sie przejmowac.

    szpitale przygotowywano od lat, jak nie wprost, to sugerując lekarzom
    aby zagłosowali nogami. Myślę że zapaść służby zdrowia byłaby, nie ważne
    czy ze względu na cvd czy inną chorobę.

    zgadzam się, to nie jest przypadek.
    Opcje są dwie: albo to wynik zabójczego wirusa, albo od lat rząd dbał o
    to, żebyśmy nie mieli kim leczyć. Druga rzecz że crovida nie leczymy i
    zabronione są próby leczenia

    > Oczywiscie ze było wiele takich osób.
    > Ale korelacja czasowa miedzy fala pandemii która zaczeła sie na
    > poczatku pazdziernika a zgonami w tym czasie moim zdaniem mocno podwaza
    > teze ze to efekt odłozonych operacji zabiegów etc.
    > A to ze ludzie umierali rowniez dlatego ze karetka nie dojechała to
    > znam rowniez z własnego otoczenia.

    Mnie rząd nie zmusił do emigracji (bezpośrednio), tak samo jak lekarzy,
    czy za chwilę niezaszczepionych albo np. białych (wiem, to w Polsce nie
    przejdzie) do wejścia do restauracji

    > Przypadek ze co?

    śmierci na raka z cvd w akcie zgonu. A zmarł bo jarał, jarał dużo. Nie
    wylądował w szpitalu przez cvd tylko ten wirus został stwierdzony już
    podczas pobytu. Stwierdzony testem z nieznaną dokładnością

    > Chcesz powiedziec ze jak umarło 100 tys wiecej osób i 80tys miałoby
    > wpisany covid to byłoby podejrzane?
    > Powiedziałbym wrecz ze byłoby to rozgrzeszajace dla rzadu...

    chcę powiedzieć, że podejrzane by było jak sporo osób zna kogoś, kto
    miał wpisany cvd mimo innej przyczyny zgonu, a my oficjalnie pokazujemy
    ogromne liczby. Ja tylko się dziwię, że to 25%, ja bym na jego miejscu
    powiedział że to 7,46% - brzmiałoby lepiej.

    > Norwegowie tez nie umieraja.
    > Ba, nawet w 2020 umarło ich mniej niz w 2019.
    > Stanmy sie druga Norwegia!

    za zimno tam ;)

    Lukasz

  • 182. Data: 2021-04-27 10:48:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 08:45, WS pisze:
    > wtorek, 27 kwietnia 2021 o 08:28:43 UTC+2 Marek napisał(a):
    > . To jest efekt braku odpowiedniej
    >
    > Problem z czasem jest, ale wynika on głównie z braku dostępnych karetek. I nie wożą
    oni ludzi, bo "lewy" test wyszedł pozytywnie, tylko wzywane są do ludzi w stanie
    zagrożenia życia, jak twierdzi sporo lekarzy nawet zbyt późno, bo aktualnie mało kto
    chce z własnej woli do szpitala jechać... Awaryjnie wysyłają strażaków z OSP :(

    to jak teraz leczeni są chorzy na covid? uzdrawiającą teleporadą, czy
    może zaleca się im czekać aż stan będzie krytyczny?

    Lukasz

  • 183. Data: 2021-04-27 10:50:35
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Nawet stempelek na kark, byle szybciej już pozwolili...

    słyszałem że jak się zapiszesz do partii, to oddadzą paszport, byle byś
    nie szkodził partii

    Lukasz

  • 184. Data: 2021-04-27 10:55:51
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 09:50, ddddddddddddd pisze:

    > słyszałem że jak się zapiszesz do partii, to oddadzą paszport, byle byś
    > nie szkodził partii

    śmieszne, nie śmieszne, ale znam gościa który podając się za "gościa z
    partii" uniknął kwarantanny i testów (tutaj w UK) - mając bardzo liche
    podstawy ( żeby nie podawać dokładnie, miał papier typu pracuję w
    Policji, bo maluję tam pokój)

    Lukasz

  • 185. Data: 2021-04-27 11:00:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy do rozmowy z chamem możesz przejść z nim na priva?

    -----

  • 186. Data: 2021-04-27 11:08:57
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 26.04.2021 o 22:19, Marek pisze:

> [...]
    > prawdopodobieństwo występowania degeneracji. Nie ma szans na to, by
    > gatunek w taki sposób przetrwał kolejne miliony lat. Wprowadzenie na
    > siłę ratowania słabych osobników doprowadza do błędnego koła, bo wtedy
    > trzeba  dzielnie rozwiązywać długookresowo problemy (choroby), z
    > którymi wcześniej problemu nie było (bo osobnik nie przeżywał).
    > Więc paradoksalnie (i nieświadomie) antyszczepionkowcy działają
    > zgodnie z pierwotną  naturą, która przez ostanie 3.5mld (nie licząc
    > ostatnich 100), parafrazując poetę, znała się na rzeczy i wiedziała co

    Oczywiście, wszystko się zgadza. W tym wywodzie pominięta została tylko
    informacja o średniej długości życia tych przedstawicieli naszego
    gatunku przed erą szczepionek, a szerzej - lekarstw i medycyny w ogóle.
    Podejrzewam, że w tamtej rzeczywistości najprawdopodobniej byś już nie
    żył. No i w takim scenariuszu oczywiście jakiekolwiek długookresowe
    problemy zdrowotne nie wystąpią.

    --
    Ewa

  • 187. Data: 2021-04-27 11:13:09
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 27.04.2021 o 07:46, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > zatkany nos, więc trzeba kupić coś na przeczyszczenie zatok. Ja byłem
    > wtedy bombardowany tą paniką może dwa tygodnie. Wielu żyje w strachu i

    Znam z kolei taki przypadek, że kobieta mimo stwierdzonego covidu była
    uspokajana przez lekarza, że nie musi jeszcze do szpitala. Jak już
    musiała, to niestety zmarła. Poniżej 50 rż.

    --
    Ewa

  • 188. Data: 2021-04-27 11:18:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 27 kwietnia 2021 o 10:49:26 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

    > to jak teraz leczeni są chorzy na covid? uzdrawiającą teleporadą, czy
    > może zaleca się im czekać aż stan będzie krytyczny?

    na przykladzie brata, który sie wyleczyl:

    kiepsko się czuł, jakieś niby przeziębienie, gorączka... tel. do lekarza, czyli
    teleporada
    po wywiadzie skierowanie na test, wyszedł pozytywnie -> kwarantanna domowa, zwykłe
    leczenie objawowe typu "aspiryna"
    zainstalowanie aplikacji, żeby policja nie jeździła, przysłali pulsoksymetr i ze 2x
    dziennie miał mierzyć saturację i wysyłał wyniki tą aplikacją (nie pamietam ręcznie,
    czy BT i samo...)
    Raz jakoś nisko wyszło, po ~3min telefon od "opiekuna", prośba o powtórne zmierzenie,
    wywiad... wyszło OK
    No i nic się nie działo, samo przeszło... w sumie brak bezpośredniego kontaktu z
    służbą zdrowia, poza testem

    W międzyczasie rodzina załapała się na kwarantannę... nic im nie było... testu nie
    robili, ale podejrzewali,. że od dziecka się zaraził.
    Teraz zrobili test na przeciwciała i wszystkim wyszło, że mają... ;)

  • 189. Data: 2021-04-27 13:20:08
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-04-27 o 08:40, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Mam dzieci ,ale już dorosłe są,

    POkaż im zenusiu co na grupach zwanych dyskusyjnymi wypisujesz. będa z
    ciebie dumne! ;-))))

    --
    Runt

  • 190. Data: 2021-04-27 13:42:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 26.04.2021 o 22:26, Pete pisze:

    > To jeszcze dla ciebie to samo zadanie.
    > Podaj z pamięci ile szczepień obowiązkowych i zalecanych przewidzianych
    > jest do wieku 2 lat.
    > A jak już znajdziesz w googlach, to myślę że wyciągniesz wnioski że to
    > nie jest wcale takie proste.
    >
    > I jeszcze zapytaj swojego tż jaka szczepionkę przyjmowały dzieci w wieku
    > np. 6 lat.
    > I jeszcze zapytaj ile % dostawał pensji jak był na L4 10 lat temu.

    Dziecko wylądowało w szpitalu po szczepieniu, ostre zapalenie płuc,
    domaganie się wpisania jako NOP i zdecydowana odmowa, czyli lekceważenie
    lekarza - odniosłam wrażenie, że to wszystko są zdarzenia dość
    traumatyczne, takie rzeczy pamięta się długo. Nawet jeśli nie
    pamiętałabym nazw wszystkich szczepionek, które przyjęło moje dziecko (a
    pamiętam), to nazwę takiej, która zapewniła mi tyle "atrakcji"
    zapamiętałabym na pewno. Takie rzeczy warto pamiętać, bo to może przydać
    się w przyszłości, np. przy kolejnych szczepieniach.

    > Nie musisz przepraszać.

    Nie czuję, żebym miała za co.

    > Tu nic nie trzeba pamiętać, bo te koszty ponosi się i teraz.

    Czyli? Nie bardzo rozumiem.

    --
    Ewa