  • 21. Data: 2018-01-18 17:04:08
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Ja się nie patrzę na propagandowe wykresy tylko na ceny w sklepach.
    > Parę lat temu za nietoksyczną kiełbasę trzeba było dać 15 zeta/kg,
    > dzisiaj czasem 25 nie wystarczy. Czynsz w spółdzielni mieszkaniowej
    > w ciągu 4 lat skoczył mi o 40%. Masło to już oklepany przykład ale jednak.
    > Realna inflacja na tym co większość ludzi na co dzień kupuje może sięgać
    > spokojnie 10% w skali roku. Ja założyłem 5%, czyli mega optymistycznie.

    No ale jednak lokomotywy staniały. Podobno.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2018-01-18 20:13:17
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Niech mi jeszcze ktoś powie że duże miasta są lepsze pffff... :D

    Miasta sa lepsze niż wiocha adasia.

  • 23. Data: 2018-01-18 20:14:31
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Miasto daje 100% dotacji

    Buchachachachachacha, drogi matołku analfabeto bez szkoły sprawdź co znaczy
    termin - koszty kwalifikowane.

    ahahahahhahahahahaha

    Ten adaś nie przestaje bawić :-D

  • 24. Data: 2018-01-18 20:16:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 22:58:21 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    >Kurde żeby u mnie w wiosce takie prezenty rozdawali :/

    Wszedzie rozdaja podobne, to ze jeden analfabeta nie rozumie slowa pisanego
    nie oznacza, ze reszta powinna wsluchiwac sie w jego bzdury.

  • 25. Data: 2018-01-18 21:17:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 20:14:49 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Buchachachachachacha, drogi matołku analfabeto bez szkoły sprawdź co znaczy
    > termin - koszty kwalifikowane.
    >
    > ahahahahhahahahahaha
    >
    > Ten adaś nie przestaje bawić :-D

    Że też tobie nie wystarczy tyle upokorzeń na grupie :D

    OK, niech będzie:

    https://wodzislaw-slaski.pl/_files/articles/aktualno
    sci/2018/styczeń%202018/Zarządzenie%20Nr%20OR-I.0050
    .11.2018%20z%20dnia%2012.01.2018%20roku.pdf

    Kilka cytatów:

    V. INFORMACJE FINANSOWE
    1. Wysokość Grantu w ujęciu procentowym wynosi do 100% kosztów kwalifikowanych.
    Katalog kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych przedstawia załącznik 6.
    2. Wysokość Grantu nie może przekroczyć 6000 zł netto/ kWp.
    3. Uczestnik projektu zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów
    niekwalifikowanych, które mogą wystąpić w trakcie montażu i eksploatacji instalacji
    PV do końca okresu Trwałości projektu.
    4. Koszt podatku VAT stanowi koszt niekwalifikowany i jest w pełni pokrywany przez
    Uczestnika projektu. Stawkę podatku VAT należy naliczyć w wysokości zgodnej z
    ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

    I załącznik nr 6:

    Załącznik 6
    Katalog kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych
    W ramach realizacji projektu - "Słoneczna energia - budowa instalacji
    fotowoltaicznych w
    Wodzisławiu Śląskim" przyznany Grant może zostać wykorzystany jedynie do
    sfinansowania
    kosztów kwalifikowanych:

    1. Koszty kwalifikowane obejmują instalację fotowoltaiczną w zakresie:

    1. dostawy modułów fotowoltaicznych;
    2. dostawy falownika fotowoltaicznego;
    3. dostawy konstrukcji wsporczej;
    4. dostawy okablowania i zabezpieczeń;
    5. dostawy elementów zabezpieczających trasy kablowe i przepusty przez elementy
    konstrukcyjne budynku;
    6. dostawy urządzeń komunikacyjnych i pomiarowych niezbędnych do odczytu danych z
    falownika;
    7. prac instalacyjnych obejmujących montaż i konfigurację urządzeń wymienionych w
    punktach 1-6, wraz z instruktażem w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej;
    8. przygotowanie kompletnej dokumentacji technicznej instalacji;
    9. sporządzenie Protokołu Odbioru wraz ze wskazaniem wykonanych elementów
    rozliczeniowych;
    10. przygotowanie wniosku o zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do Operatora
    Sieci
    Dystrybucyjnej;
    11. wykonanie testów i pomiarów instalacji;
    12. wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej.
    2. Koszty niekwalifikowane obejmują wszelkie koszty obejmujące działania
    niewymienione
    w zakresie kosztów kwalifikowanych, podatek VAT oraz koszty przekraczające limit 6000

    netto/kWp.
    Przykładowe koszty niekwalifikowane:
    - modernizacja dachu w tym zmiana pokrycia dachowego,
    - modernizacja instalacji elektrycznej, z wyjątkiem punktu wpięcia instalacji
    fotowoltaicznej w zakresie niezbędnym do przyłączenia,
    - wykonanie instalacji odgromowej budynku, z wyjątkiem dostosowania istniejącej
    instalacji odgromowej do nowo zamontowanej instalacji fotowoltaicznej,
    - montaż łącza internetowego,
    - modernizacja instalacji sieci komputerowej, z wyjątkiem punktu dostępu do odczytu
    danych z systemu komunikacji instalacji fotowoltaicznej.

    I jak tam trepie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2018-01-18 21:28:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 21:17:29 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 1. Wysokość Grantu w ujęciu procentowym wynosi do 100% kosztów kwalifikowanych.

    Czemu Grant przez duże G?;)

    > I jak tam trepie :D

    Że Tobie się jeszcze chce z tym debilem gadać

  • 27. Data: 2018-01-18 22:10:26
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    osci/2018/styczeń%202018/Zarządzenie%20Nr%20OR-I.005
    0.11.2018%20z%20dnia%2012.01.2018%20roku.pdf

    no, do 100% buchahahahahahaa, analfabeto :-DDDD

  • 28. Data: 2018-01-18 22:30:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 22:10:30 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > no, do 100% buchahahahahahaa, analfabeto :-DDDD

    W "do 100%" zawiera się też 100%, tępaku.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2018-01-18 22:47:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >W "do 100%" zawiera się też 100%, tępaku.

    Hahahahahah, tak tak, i wszystkim tak ufasz, bankom, sprzedawcom samochodów,
    itp.

    Buhahahahahhaahahahahahah, co za ciemniak.

    BTW Koincydencja* "do" i "kwalifikowanych", nie jest przypadkowa :-)

    *tak wiem, dla ciebie to trudne słowo :-)

  • 30. Data: 2018-01-18 23:28:46
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-18 o 22:47, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > BTW Koincydencja* "do" i "kwalifikowanych", nie jest przypadkowa :-)
    >
    > *tak wiem, dla ciebie to trudne słowo :-)

    Tak z ciekawości. Co miałoby tu być kosztem niekwalifikowanym?
    Inspektor nadzoru ?
    Pytam bo nie wiem.