  • 11. Data: 2012-05-06 20:06:11
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2012 19:39, Jackare pisze:

    > Wszystkie wyglądały na jeszcze niezamieszkałe. Jak dla mnie, nie ma
    > znaczenia czyje to domy. Na duchu podnosi mnie to, że w naszych czasach
    > komuś się chce budować tak ładnie jak budowało się kiedyś, przynajmniej
    > w jakimś tam wymiarze. Ozdobniki dachów wymiatają.

    Umm... Ładnie?

    No to pewnie to też ci się spodoba:

    http://www.nieruchomosci-zim.neostrada.pl/

    ;->

  • 12. Data: 2012-05-06 20:35:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A ile mostków cieplnych... ;-P
    Mostkami to może oni się nie przejmują, Rumunia może mieć łagodniejszy
    klimat niż my, nie wiem, nie byłem.

    > Może to i ładne na swój sposób, ale mnie jakoś nie kręci...
    > Kwestia gustu i tyle :-)
    Gust to uj, każdy ma swój.
    Ale to na obrazku jest jak dla mnie niepraktyczne.
    Te wszystkie zdobienia są stosunkowo drogie i koszmarne w utrzymaniu.
    Sąsiad moich rodziców poobkładał sobie chałupę różnego rodzaju
    sztukaterią oraz ozdobami i walnął śnieżnobiały kolor elewacji, po dwóch
    latach powychodziły zacieki i cały misterny plan poszedł w pizdu.
    Mi najbardziej nie podoba się ogólny wygląd tego zlinkowanego budynku,
    jeżeli to dom dla jednej rodziny, to jest dużo za duży.
    Całkiem możliwe, że to jednak wielorodzinny TBS, ale nadal brzydal.

  • 13. Data: 2012-05-06 21:21:04
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-06 18:02, Robert G pisze:
    > Kwestia gustu i tyle :-)

    Oby tak było.
    Niestety ludzie najchętniej zabroniliby Ci budowania takich rzeczy bo
    albo wg nich szpeci krajobraz albo ich buda straci na wartości i inne
    podobne faszyzmy.

    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2012-05-06 21:51:24
    Od: anhin <a...@g...pl>

    > Oby tak było.
    > Niestety ludzie najchętniej zabroniliby Ci budowania takich rzeczy bo
    > albo wg nich szpeci krajobraz albo ich buda straci na wartości i inne
    > podobne faszyzmy.

    cóż, kiedy jednak szpeci i obniża wartość okolicznych działek i "bud". A
    krajobraz jest dobrem wspólnym. Oczywiście to kwestia nie tyle gustu,
    ile aksjologii, która jak widać może być mocno ograniczona. Z faszyzmem
    ma to tyle wspólnego, ile neoliberalizm z liberalizmem.

  • 15. Data: 2012-05-06 22:38:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wg nich szpeci krajobraz albo ich buda straci na wartości i inne podobne

    A gdyby ktos gigantyczny otwarty zbiornik na gnoj po twoim domem postawil
    tez bys powiedzial, ze nie mozna zabraniac bo faszyzm?

  • 16. Data: 2012-05-06 22:38:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komuś się chce budować tak ładnie jak budowało się kiedyś, przynajmniej w
    > jakimś tam wymiarze. Ozdobniki dachów wymiatają.

    Myslalem, ze zartujesz, ale wychodzi, ze tobie sie to podoba. Brrrrr....

  • 17. Data: 2012-05-06 22:50:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2012 21:51, anhin pisze:

    > cóż, kiedy jednak szpeci i obniża wartość okolicznych działek i "bud".

    Wiesz, upierdliwiec marudzący na niepodobające mu się w okolicy budowle
    i domagający się ich zmiany też obniża wartość okolicznych działek ;->

  • 18. Data: 2012-05-06 22:52:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2012 22:38, Ghost pisze:

    > A gdyby ktos gigantyczny otwarty zbiornik na gnoj po twoim domem
    > postawil tez bys powiedzial, ze nie mozna zabraniac bo faszyzm?

    Nie widzisz "drobnej" różnicy pomiędzy obiektywnie uciążliwymi i zapewne
    także szkodliwymi immisjami, a wyglądem budynku będącym zasadniczo
    kwestią stricte subiektywną?

  • 19. Data: 2012-05-06 23:25:30
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-06 22:38, Ghost pisze:
    > A gdyby ktos gigantyczny otwarty zbiornik na gnoj po twoim domem
    > postawil tez bys powiedzial, ze nie mozna zabraniac bo faszyzm?

    Dyskutujemy o domach/budynkach czy o zbiornikach na gnój?
    Twoja analogia jest, jak to ktoś kiedyś na grupie napisał, z dupy.

    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2012-05-06 23:26:42
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-06 21:51, anhin pisze: