  • 21. Data: 2019-04-18 14:59:33
    Temat: Re: Choinka
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.04.2019 08:23, Uzytkownik pisze:

    > Zapewne meble, drzwi, okna masz z plastiku?
    >
    > W święta zapewne palisz w tym swoim pseudokominku plastikiem, no bo jak mógłbyś
    > palić trupami drzew w postaci pelletu?
    >
    > Nosisz ubrania tylko i wyłącznie z poliestru, poliamidu i akrylu, a buty zapewne z
    > PCV, no bo jak mógłbyś nosić ubrania z trupów roślin czy zwierząt.
    >
    > Przepraszam, zapomniałem - nosisz ubrania z wełny - wszak najlepsza jest sierść
    > barana na baranie :)
    >
    > Jesteś zwykłym hipokrytą.

    Tylko głupek, tylko głupek p... jak potłuczony co mu ślina na język przyniesie,
    choć przedmiotem rozmowy jest głupota ludzka związana z kupowaniem tzw. żywej
    choinki na bazarze (albo w Biedrze), z okazji przesilenia zimowego. Dla zdrowego
    na umyśle człowieka, wystarczającym argumentem (pomijając wszystko inne) za
    powstrzymaniem się przed kultywowaniem tego pogańskiego obyczaju (corocznego,
    masowego rżnięcia kilkuletnich drzewek iglastych), są słowa żony Budynia:
    "szkoda drzewka". Po prostu.

    Ale dla Ciebie to nie jest argument, bo Ty jesteś zwykłym głupkiem.

  • 22. Data: 2019-04-18 15:10:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 14:59:56 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > masowego rżnięcia kilkuletnich drzewek iglastych), są słowa żony Budynia:
    .
    To tylko drzewka z plantacji
    Kilkanaście km od mojego domu jest potężna plantacja choinek i tak na oko drzewek u
    nich co roku przybywa bo dosadzają na kolejnych terenach.
    Więc to co wytną jednego roku z nawiązka posadzą,
    Lasów nie ubywa przez to że w biedrze choinki sprzedają

  • 23. Data: 2019-04-18 15:29:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 18 Apr 2019 06:10:33 -0700, Kris wrote:
> [...]
    > dosadzają na kolejnych terenach.
    > Więc to co wytną jednego roku z nawiązka posadzą,
    > Lasów nie ubywa przez to że w biedrze choinki sprzedają

    To oczywiste dla normalnie myślącego człowieka, ale są tacy co jednak
    uważają, że cięcie drzew to jakieś dziwne zło. A przecież drzewa sadzi
    się właśnie po to, by je potem ciąć - dla potrzeb konstrukcyjnych, opału,
    dekoracji, tradycji.

    Ciekawe czy ci "ekolodzy" mają podobne rozterki jak kupują marchew w
    warzywniaku, wszak i tu można powiedzieć "szkoda roślinki"... :)

    Mateusz

  • 24. Data: 2019-04-18 15:35:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 15:29:16 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Ciekawe czy ci "ekolodzy" mają podobne rozterki jak kupują marchew w
    > warzywniaku, wszak i tu można powiedzieć "szkoda roślinki"... :)
    Albo jak z goździkiem czy innym tulipanem na dzień kobiet chwiejnym krokiem do domu
    zmierzają;)

  • 25. Data: 2019-04-18 15:42:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > To oczywiste dla normalnie myślącego człowieka, ale są tacy
    > co jednak uważają, że cięcie drzew to jakieś dziwne zło.

    Jak to mówią -- pies ogrodnika.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2019-04-18 18:57:47
    Od: l...@g...com

    Prawdziwa tragedia dla ekoterrorysty jest ścięcie drzewa ze szkodnikiem. Toż panie
    ginie drzewo i robaczek. Do tego dzik nie ma o co się poczochrać.

  • 27. Data: 2019-04-18 19:06:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > masowego rżnięcia kilkuletnich drzewek iglastych), są słowa żony Budynia:

    Od 10 lat kupuję drzewka ścinane z jednego pola - przypuszczam, że
    już trzecie pokolenie choinek w tym roku kupię. Jakbym jej nie kupił
    to by nie zasadzili nowego. Jakby nikt nie kupował to pole by zaorali.

    Tu nie ma czegoś takiego jak szkoda na drzewku, po prostu.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2019-04-18 20:28:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idac twoim tokiem rozumowania to w ubojni nie ma szkody na swince i w niemieckich
    obozach smierci nie bylo szkod na ludziach.

  • 29. Data: 2019-04-18 20:43:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 20:28:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Idac twoim tokiem rozumowania to w ubojni nie ma szkody na swince i w niemieckich
    obozach smierci nie bylo szkod na ludziach.

    Czemu żresz sałatę co ją pedzisz na wodzie?
    Przecież to taka sama roślinka jak choinka- a Ty wrednie najpierw ją wyrozchodować i
    codziennie jej część zżerasz.

  • 30. Data: 2019-04-18 20:55:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 20:28:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Idac twoim tokiem rozumowania to w ubojni nie ma szkody na swince i w niemieckich
    obozach smierci nie bylo szkod na ludziach.

    Porównujesz roślinę do zwierzęcia / człowieka? ;)
    SERIO?

    --
    Adam Sz.